13.Bölüm "Luna! Pedro!" - Final -
"Çok erken değil mi?" diye fısıldadı Luna korkuyla Pedro'ya. Pedro'nun ağzından kısa bir küfür kaçtı. "Deliora vaktinde geldi, biz geç kaldık." Dönüp oflayarak Luna'ya baktı. "Sana acele etmemiz gerektiğini söylemiştim."
"Zamanda paradoksa yol açmaya sebep olmaya çalışıyorsun herhalde?" dedi Luna kaşlarını kaldırarak. "Şu ana kadar çiftleşmelerine sebep olsaydık hem geçmişteki halim hem gelecekteki halim aynı anda tek bir zaman diliminde olurdu. Çok mu sağlıklı gözüküyor?"
"Ne.." Mavis şaşkınlıkla ikiliye baktı. "Paradoksundan bahsediyorsunuz siz?" Pedro ve Luna göz göze geldiler, aralarında görev dağılımı yaptılar. Luna, Skyres'e yönelirken Mavis'e seslendi. "Skyler'ı yanına al! Çocukları olabildiğince bu cehennemden uzaklaştıralım!" Mavis neler olduğunu kavrayamadan başını salladı. Çocuklar aklına gelince bir anda az önceli konu önemini yitirmişti. Skyler'ı kucağına alırken Zeref alnına bir öpücük kondurdu ve iki bebeği birer kez daha koklayıp öptü. "Onları kurtardığınıza emin olun." dedi mırıldanarak. Mavisle göz göze geldiler, korkmuş gözlerle ona bakan kadının dudağına iyi olacağını belirtmek maksadıyla bir öpücük kondurdu. Artık kendisi de akmak için direnen gözyaşlarıyla savaşamıyordu. "Gidin." dedi fısıltıyla.
Tekrar etmesine gerek yoktu. Mavis başını salladı belli belirsiz, ardından Luna'yla uzaklaşmaya başladılar. Luna, annesine dönüp "Geleceğim!" diye seslendi. Lucy savaşmak için pozisyon alırken yan gözle Luna'ya baktı. "Dönme!" diye seslendi. Gözleri dolmak üzereydi. Pedro'ya kardeşini takip etmesi için bir işaret yaptı. Sonuçta Mavis için Skyler ve Skyres neyse, Lucy için de Luna ve Pedro oydu. Ancak Pedro başını olumsuz anlamda iki yana salladı. Ve savaşmak için pozisyon aldı. Yer gök sarsılmaya devam ediyordu.
En kötüsüyse Deliora'nın başı artık uzaklardan seçilmeye başlamıştı. Lucy onu ele geçirmeye çalışan anı silsilesiyle baş başa kalıyormuş gibi hissediyordu. Başı zonkluyor, midesi bulanıyor, içinde küçük kız korkudan altına kaçırıyordu. Transa sürüklüyordu onu Deliora. Ve Lucy, Deliora'yla mücadeleden ziyade anılarıyla boğuluyordu.
Titremeye başladığı anda iki omzunda da destekleyici tutuşlar hissetti. Solunda abisi, sağında Natsu vardı. "Bu sefer ne küçüğüz, ne de yalnızız." dedi Gray, Lucy'yle göz göze geldiklerinde. Lucy dolan gözleriyle başını salladı. Natsu'nun eli de omzundan itibaren kayıp Lucy'nin avcunda durdu. Ellerini kenetledi. Dönüp gülümsedi.
Pedro yaklaşan şeytana bakarken Luna onun zihninde konuşmaya başladı. Bazen şu telepati olayına çok sinir olsa da çoğu zaman işe yarıyordu.
"Kesinlikle savaşmıyorsun. Unutma. Gücünü harcayamazsın." dedi Luna. Pedro onun görmeyeceğini bilse de başını salladı. Bir yandan son kez şehre bakıyordu. "Merak etme kendimi finale saklıyorum. Buruk bir tebessüm kapladı yüzünü."Şehrin geçmişte nasıl olduğunu yaşamak da ayrı bir gurur ama dimi?"
Luna'nın ağzından histerik bir kahkaha kaçtı. "Çok kıskanılacağız Silver Fullbuster."
"Tahmin edebiliyorum Nashi Dragneel."
Sanırım 10 yıldır birbirlerine gerçek isimleriyle hitap etmiyorlardı. Artık bir şeylerin normale döndüğünü hissetmek güzeldi. Çünkü Lucy ve şehir ne kadar rahatlatıcı olsa da, ikisi de tüm ailelerini özlemişlerdi.
"Sana yeniden kuzi demek istiyorum biliyorsun değil mi?"
"Şükürler olsun ki son 10 yıldır şu saçma lakabı duymuyordum." dedi Pedro. Evin gölgelerine sindi yavaşça. Olacak çarpışmayı bir süre izlemek mecburiyetindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Fırtınası (Fairy Tail-NaLu)
FanfictionYıllar önce Deliora'nın talan ettiği şehirden canlı çıkan iki kişi vardı. Birisi Gray Fullbuster, diğeri ise Gray'in yaşadığından birhaber olduğu küçük kardeşi; Lucy. Lucy yıllar sonra Gray ve loncanın hayatına girecek, iki küçük çocuğuyla beraber h...