Gözlerinizden Bahsediyorum Hanfendı Gecenin En Koyusunda Işıl Işıl Parlayan Gecemi aydınlatan YILDIZLAR Gibi ,Gündüzümü Aydinlatan Bir GÜNEŞ Gibi Beni Çok Degistirdiniz Hanfendi Gelin Bana Size Aşık Olmayi Tekrardan Ögretin Ben ASIL Gercek AŞKI Sizde tattım Beni Mahrum Etmeyin Sizden Küçük Hanım öyle Bir An gelsin Biz Aynı yolda Yürüyelim Ama Ben Kalbinizin Derinliklerinde Kaybolmak İstiyorum Kahkahalara Boğmak istiyorum sizi Bana izin Verirmisiniz Kalbinizin Anahtarı Ben Olayım Siz bana Yarım Kalın Ben Sizi Tamamlayayim Küçük Hanım Siz Artık İfade Edemiyorum kelimeler Sizi Telafi Edemiyor Yetersiz Kalıyor Kaybolduğum Dünyam Olun Siz benim , Gözlerimi Kapatın Ve Bana Doğru Yaklaşın Kokunuzdan Tanırım Sızi ,Sizde benim Hic Bitmeyen Rüyam olun Küçük Hanım Her Güzel Şeyin Sonu vardır Dediniz de Siz EBEDIYEN BENIM OLUN BENDE SIZIN OLAYIM İste O zaman Sonsuz Güzellik Kollarınızın Altında Avuçlarınızın İçinde Parmaklarınızın Arasında Olacak Size Söz Veriyorum.
Sizi Hep Sevmeye Geldim Dediğiniz Gibi Gelin Ortak Olun Hayatıma Birlikte SAYALIM YILDIZLARI Bana bu Sansı Verin. Küçük Hanım
Hazırım Gelin Bana Kollarımın Altında Sıcacık Yuva Olayim Size
Göz Yaşım Olabilirsin 1 Damla Gözümde Yaş Olsanız Kaybetmemek İçin Dökmezdim sizi ? Hayallerinizden Vaz Gecmeyin Sevdam, Ve gerceklestirmek İçin Adım Adım ilerleyin Bakın siz Benim Kurduğum en Güzel Hayalimsiniz küçük Hanım Yokluğunuzda Göz Kapaklarımı İndiriyorum Baslıyorum Sizi Orda Yaşatmaya Ama elimi Uzatiyorum Ve Dokunamıyorum Ya bu Cok Can Yakıyor Sevdam Bana Böyle Davranmayın Nolursunuz, Yalavarırım Size Beni Öyle Bir Hale Getirdiniz Ki Küçük Hanım Ben Bu Kadar Tatli Dilli Degildim Davranışlarım yaa Göz Kapaklarım Haramdan Sakınıyorum Onları Yoksa Yüzünüze Nasil Bakarim Küçük Hanım
Küçücük Elleriniz Var Ve Birde küçük Bir Kalbiniz Orda Ufacık Bir Boşluk Buldum Yer Varmı Orda küçük Hanım Küçük Beyinizi Alacakmısınız...?Bizi Kimse Tanıyamamış SEVDAM Öyle Bir Gün Gelsin Ki Herkesi Hayrete Düşürelim...
Küçük Bey'iniz Sizi Bekliyor, Hep Ve Çok Seviyor....EmreKARŞIT...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece "SEN"
RomanceSevdam ,Geldim Artık Aç Kapıyı Bekletme Beni Dışarda Alırmısın Beni Gönlüne ? Sonsuza Dek Orda kalmama İzin Verirmisin Hiç Bir Şekilde Dönmemek Üzere Geldim Yarım Kalan Herseyi Tamamlamaya Geldim Biz Bu Aşkı Yönetmek İçin Çok Zorlandık Senin Dediğin...