SANA İhtiyacım Var.!!

157 9 0
                                    

Ben Sensiz Hiç Birşeyim Artık Anla Bunu Yokluğunda Iyi Değilim Düşünemiyorum,Yiğemiyor İçemiyorum Göz kapaklarım Uykuyu Bekliyor, Bende Seni Bekliyorum Er Yada Geç Dön Ama Sen Geç Kalma İstiyorum. Özledim Gözlerinde Kaybolmayı, Ellerinde Seni Yeniden Bulmayı Kokunla Boğulmayı, Sesinde Huzuru, Omzunda Uyumayı , Seninle Sarılıp 2 Cihanda 1 OLMAYI Özledim Sevdam. Nerelerdesin Aklındamıyım Hala yoksa Unuttun Mu Sen Beni ? Anılarımızı, Hayallerimizdeki Hayatı, Unuttun Mu HER ŞEYİ ? Ben Her Geçen Gün Karanlıkta Kayboluyorum Dibe Batıyor Bataklığa Giriyorum Hasret Kaldım Ben Sana,Ya Sen Bana ? Varlığında Zaman Durmak, Yokluğunda Geçmek Nedir Bilmiyor.
Nasıl Bir Hayat Bu, Nasıl Bir Yaşam.
Kalbimin En Güzel Ve En Derin Yerine Gömdüm Seni Her şey Orda Seninle Olan Tüm Güzel Hatıralar,Anılar Hayaller. Sen Öyle Bir İnsansın Ki Varliğinda seni tarif edemiyorum, Yokluğunda Sensizliğin Açıklamasını Yapamıyorum . Korkum Üstüne Başka Birilerin Kokusu Sinerde Kokuna Aşık Olursa,
Gözlerin deki Cennete Girerse Ellerinde Başka Birinin Parmak İzi Kalirsa Diye Çok Korkuyorum Gel Yol Yakınken Dön, Ben yine Seni her Geçen Gün Daha Da Çok Seveceğim Ama İnsan Sevdiğini Bekletmez Kii Yoruldum Ben Yıprandım, Sende Çok Yorgunsundur biliyorum Gel Sen Benim Yarama Mehrem Ol Bende Sana Sonsuz Mutluluğu Benleyken Yaşatayım , Sen Hüznü At Kalbinden Bende Sensizliği. Kimseyi Aldırma Sen Bak Bana Nefret Ediyormuyum Ben Senden ? Hayır.!!
Aydınlığa Tecavüz Etti Karanlık,
Ne Güneş Doğdu Bir Daha
Nede Yıldızlar parladı
Sen Gittin Gideli....
Gelmeyeceğini Bile Bile Sevmek
Saflık Degil
AŞK'TI...

Sana Kocaman Aşık Küçücük Bir Çocuk.

Emre KARŞIT...

Sadece "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin