Tuhaf Bir Gece (300. Gün)

85 5 0
                                    

Bugün tam 300. Gün oldu sevdam. Yine sensiz bir gün, ben sensiz bugüne gele bildim. Peki ya SEN ? Sen Artıl başka bedenlerdesin başkalarının kokusu sinmiş üstüne. Ne ara beni sildin hayatından ne ara unuttun beni. Sana dair her şey duruyor biliyormusun. Ses kayıtları bizim resimlerimiz ve senin onca karen. Benden daha iyisini bulmak için mi gittin ? Yada aşkı başka yerde mı arıyorsun. Gözlerinin içinde ben parıldamıyorum artık. Hayret sen ne oldu da benden bu kadar nefret ediyorsun halbu ki GIDEN SENSIN. Ben yaşanılanlara rağmen ayakta tutmaya çalıştım bizi hemde sen beni istemediğin haldeyken dahi. Göz yaşlarına boğularak ağlardın ya benim için dua ederken, bak iste duan kabul oldu ama bu sefer sen elinin tersiyle ittiriyorsun. Siktir et kapat konuyu adını dahi duymak istemiyorum. Diyen ben değildim. Sana ne oldu be kadın yana yakına beni arayan kadın ne oldu öldü mü ? Ben allahtan korktumda duygularınla oynamadım, Sen hiç mi korkmadın ben senin gözünden düşen yaşların dahi hesabını veremeyecekken, sen beni göz yaşlarımla terk ettin ve gittin. Evet en çokta bu koyuyor kaybetmeye korkan insan unutmak için başka biriyle birlikte olur. Hiç mi düşünmedin giderken beni, nerde nasıl olacağımı bir gün hal hatır bile sormaz oldun. Küfür etsen dahi Hala Unutmamış Beni derdim, sen bildiğin beni başkalarına tercih etmişsin. Ne oldu benden sonra başka biriyle olmadı şimdi onun üstüne kiminle birliktesin ? Işte tam da bu noktada kaybettim güvendim sonuna kadar şüphesizce. Seni de dinleyeceğim bakalım bu sefer ne yapmak istiyorsun ?
Onun adının son iki harfi,
Benm adımın ilk iki harfi..
Vaz geçmek mi ,Tercih edilmek mi Isterdiniz ?
Hesabını veremeyeceğiniz işlerin altına girmeyin, belki kimseye hesap vermek zorunda değilsiniz ama o gün gelince herkes tek tek Hesap verecek.
300. Gün
Emre KARŞIT... 29 Mart 2016

Sadece "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin