Ben pişman oldum hemde çok, hayatımda beni ilk defa seven biri çıktı karşıma evet diyemedim ona başka biri vardı benim için. Bir kadın girdi hayatıma bana herşeyin en güzelini öğreten kadın. Sevmeyi ve sevilmeyi öğretti, Bir Kadın Bana Adam Olmayı Öğretti.!! Sevdim tıpkı beni sevdiği gibi değil 2 belide 3 katı daha fazla sevmiştim ben onu. İlerde her şey çok güzel olacaktı, zaman geçti ve zamanla birlikte kadında geçip gitti. Ben farklı düşüncelere odaklanmıştım, beni zaten hiç sevmemiş ki dedim. Ve akıl alınmaz bir hale geldim kin biriktiriyordum her geçen hak etmediği kelimeler söylemiştim. Çok pişmanım beni sevmiyor belki o kadın, ama ben onu her gördüğümde dahada çok seviyorum durduramadığim Aşkım var ona karşı. Beni sorsan o kadına belki tanımıyor adımı duyunca siktir çekiyordur. Bugün onu ağlarken gördüm çaresizce bakışları gözlerime çarpmıştı, bedeninin her noktası titriyordu ve yapabileceğim hiç bir şey yoktu yada vardı Ölüm... beni ondan ayırabilecek tek şeydi belki mezarıma dahi gelmeyecekti ama beni artık görmeyeceğine sevinmiş olmalıydı. Ben, beni sevmeyeceğini bildiğim halde hala onu seviyorum. Bana tekrar sevmesi, seni seviyorum demesi imkansızdı. Ben imkansızı seviyorum işin açıkcası, ondan kalan her şey duruyor bende onu hatırlatacak sesi yazıları resimleri saçının teline kadar var bende ve bunların hiçbirinden haberi yok. Anladım ki Bir Adamın Göz Yaşı Olmak Çok Zor, ama Bir Kadının Göz Yaşı Olabilmek İmkansızdı.... ve ben bu imkansızi gerçekleştirmiş ama 1 damla göz yaşını dahi silememiştim.
Her gece onun için göz yaşı dökebilmekten başka hiç bir şey yapamıyordum. Her defasında bir intihar girişimi " Belki Bana Döner " diyip son buluyordu. Benim yazdığım bi kitabın bölümleri haricinde daha defterim de yazdıklarım duruyor. Ben onun için bir Hiç ken o Benin Herşeyim. Gerçektende böyle onun için bitmiş bir adamdım. Nefret ediyorum artık kendimden ben hayatta hiç olamayacak kadar kötü biri oldum ve bu vicdan azabıyla yaşamak zor geliyor. Bundan tam 11 ay önce başlamıştı herşeyim hayatım kısacası, "Seni Seviyorum" diyerek mesaj attım şaşırmışti ve " Ne ? " diyerek mesaj atmıştı "Bu saatten Biz Varız.." diyerek devam etmistim. Benim için hayatımda ilk defa başlayan bir ilişkiydi ve ilk defa bir kadın beni seviyorsu aradan 1 hafta geçmiş ve doğum günümde hediye almıştı "Nice Yılli Bizlere" olmamıştı bitmişti her şey anlatmakla bitiremedim, yazmakla bitiremedim ben onu, ben onu cok sevdim ama aptallaştırmıştı ilk defa beni seven birinin karşıma çıkması.
Seni Hak etmiyorum ama Çok seviyorum Seni, Sen Bir Gün Çık gel dön gel ne olursun Gitmemek Üzere Dön Gel..
Emre KARŞIT.!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece "SEN"
Roman d'amourSevdam ,Geldim Artık Aç Kapıyı Bekletme Beni Dışarda Alırmısın Beni Gönlüne ? Sonsuza Dek Orda kalmama İzin Verirmisin Hiç Bir Şekilde Dönmemek Üzere Geldim Yarım Kalan Herseyi Tamamlamaya Geldim Biz Bu Aşkı Yönetmek İçin Çok Zorlandık Senin Dediğin...