Dön Artık AŞK Kan Ağlıyor Gözlerim, Durmak Nedir Bilmiyor Yaşlarım,
Gel Artık Bıktım Usandım Sensizliğe Sensiz Hiç Birşey Olmuyor DUY ARTIK ÇIĞLIKLARIMI. Yapamıyorum Anla Beni Sen Yoksun Ya Düşünmek İstemiyorum Sensizliği, Her Gün Sensizliğe Uyanıyorum Her Gün Yalan Söylüyorum Kendimi Kandırıyorum O Gitmedi Diye O hala Burda Diyorum YOKSUN AŞK NERDESIN, KAHRETSIN NERDESIN SEVDAM.!!
Küçücük Kalbi İle Dünyalar Kadar Çok Sevdi Bu Küçücük Çocuk Seni YALVARIRIM DÖN ARTIK... Tahammül Edemiyorum Sensizliği Bizi Çok Seviyorum Deliler Gibi Aşığım Bize. Nolursun Kalbini Dinle Bıktım Ağlamaktan Karanlık Gecelerden
NERDESIN AŞK.!! Çok Yoruldum Kollarında Dinlendir Beni Artık Geçmişi Anılarımıza Bakarak Canlandırıyorum Artık Daha Güzellerini Yaşayalım İstiyorum
BEN SENI ISTIYORUM AŞK. Çok Fazla Biriktim Çıkartamıyorum Bu Acıyı İçimden Hırsımı Alamıyorum Duvarlardan. Anla Beni Yokluğunda Çürüyorum Eksiliyorum Her Geçen Gün OLMUYOR İSTE LANET OLSUN SENSİZLİK YAŞANMIYOR...
Odamın Duvarlarını Senle Süsledim Nereye Baksam Seni Görüyorum...
Dön bana Ya Bir Kurşun Sık Gelirken Yada Elimi Tut Giderken... Ama Anla İste Olmuyor Sensizlik Patlamak Üzere Bir Volkan Düşün Durduramıyorum Kendimi Göz yaşlarim Eşlik Ediyor Bu Mısralara... Gitme Kadınım Düşündün mu Ben sensiz Ne Yaparım ? Anlatamıyorum Bu Acıyi Tarif Edemiyorum Gitme Sevdam Kal Burda Ölene Dek Yarım Bırakmayalım Hiç Birşeyimizi Dayanamıyorum Güzelliğine Her Kare Ne Ölüyorum Gözümde Yaş Kalbimde Yaşama Hevesi Kalmadı Gitsem de Kurtulsam Şu Dünyadan...
Deli Ederdin Bana Her Adamım dediğinde Gözümdeki Yaşı Sildiğinden Beri Sol Gözümden Yaş Akmıyor Nerden Mi Biliyorum Gittiğin Günden Beri bu Sefer Daha Çok Aglamaya Başlıyorum ''Kıyamam Ağlama'' Dediğin Anlar Gelince Yakında ki En Yüksek Yerden Kendimi Bırakmak İstiyorum.
Çok Az Kaldı Ya Sen Geleceksin Yada Ben Sonsuza Dek Gideceğim
ÇIĞLIKLARIMI DUY ARTIK AŞK .DUY ARTIK SEVDAM...Kırdığınız insanları Dinleyin Çünkü Yaşadıklarımı Yaşasaydınız
Ertesi Günü Hayatta Olmazdınız Bende Belki O Gelir Umuduyla Yaşıyorum..Emre KARŞIT....🔫🔫🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece "SEN"
RomanceSevdam ,Geldim Artık Aç Kapıyı Bekletme Beni Dışarda Alırmısın Beni Gönlüne ? Sonsuza Dek Orda kalmama İzin Verirmisin Hiç Bir Şekilde Dönmemek Üzere Geldim Yarım Kalan Herseyi Tamamlamaya Geldim Biz Bu Aşkı Yönetmek İçin Çok Zorlandık Senin Dediğin...