Hayallerimin KIZI

51 6 0
                                    

Ve Beni sevenin Kalbini Kirletmemek için onu Kendimden soğutuyordum lanet olsun evet bunu yapıyordum. Ve ayrılma noktasına çok yaklaştım (KAHRETSİN). O gece "Hoşçakal" dedim ve gittim hiçbirsey demeden o günden sonra ne o benden haber aldı nede Ben ondan. Pisliğin teki oldum çıktım o Kadıni GÖZ YAŞLARINA TERK ETTIM..... Halbuki ben başka birini seviyorken o kadın yanıma Gelip Göz yaşlarımı Silmişti ne garip degilmi. Hayat lanet olası Serefsiz bir hayat benimde o kadının gözünde hayattan bi farkım yotku. Lanet olası Şerefsizin teki biri oldum tertemiz kalpli bir insanı bıraktım gittim... Bunların hepsi benim suçum muydu ?!? HAYIR bende kötu yola düşmüştüm Gözümü döndürdüler ama en büyük hata yine bendeydi. Ve o Kadın yaşattıklarıma rağmen hala beni seviyordu onun bırakmaya hiç niyeti yoktu. Sana söylorum "" Sevdiğin biri Başka birini seviyor ve onu unutyor sana geliyor icinde merhamet var üzülmesine izin vermiyor daha fazla sonra o kadar güzel günü hiçe sayan sevdiğin insan ansızın terk ediyor ve haber alamıyorsun severmiydin hala cesaret edebilirmiydin korkardın büyük İhtimalle hatta ardindan Küfürler Yağdırırdın . Bırakırdın değilmi Hicbir kadın bu kadar cesaretli olamaz erkek hadi neyse oda zamanla bırakır. ŞIMDI sana Soruyorum Senin sevmeye cesaretin olurmuydu ? "" Olmazdi değilmi. Size bahsettiğim kadın bu yaşattıklarıma rağmen hala beni seviyor ve ona karşı kör olan gözlerimi kendi elleriyle açtı ve gözlerinin içine ,sadece içine bakınca adeta Cennetten bir Bahçe Gizliydi... ve onu gerçekten sevdiğimi söyledim, söz verdim Gitmek yok dedim. Ve bana güveni hala vardı izin verdi küçük kalbine girmesine izin verdi bu adamın . Evet adam dedim bir kadın anlar ve bilir en iyi ADAMI ve en iyi o adam o eder ben kadının ellerinde adam oldum. Cok güzel bir Sanatçı o bak en güzel eseri Benim. Kadının kokusunu hapsettim gönlümde nerde olursa olsun tanırım onu."Ellerinde kayboldum Gözlerinde buldum Kendimi". Cünkü onda ben vardım bende de O Vardi Hala da Var. Vaz geçmeyi ögretti ama "Kendinden Vazgeçilmeyeceginide öğretti" Ellerime,Saçlarima,yanağıma Bakarsan hala Onun Parmak Izleri Duruyor. Gözlerimim Içine Bakarsan onu görebilirsin, kapkaranlık Hiç kimsede olmayan Bendeki o Sim Siyah Gözlerimi Aydınlatti Kadın. Ve yaşattığımın tam 4 Katıni Yaşıyorum ve aynı Kadından. Her gün intihar girişimleri onun resmini görünce vaz geçiriyor bana hani olurda " Bir Gün Döner" diyorum ve vaz geçiyorum. Hayal kurmayı kadın öğretti bana ve ilk önce onu hayal ettim her gece ve ilerleyen zamanlarimizda birlikte hayallerimiz oldu. VE O ŞUAN YOK.... evet beni çok seven kadın şuan yok insanlar ona yargısız infaz yapiyor. Bilip bilmeden herşey söyluyorlar ve o kadının derdi yokmuş gibi canını yakıyorsunuz dert ekliyorsunuz. Ben bile ona bu kadar kızgın değilken siz onu nasıl olurda yargılarsınız ? Dediğim gibi o gitti ama inaniyorum o bir gün geri gelecek kaldığımiz yerden degil en başından başlayacağız her şeye verdiğim sözler var ona yerine getirilecek hayallerimiz var onunla. O simdi cok yorgun sebebi benim gecmiste yasattiklarim icin ve kendi sıkıntıları var beni seviyor hala biliyorum ama adım atacak gücü yok bana öyle bir gelecek ki o.... göz yaşlarınla ettiğin duada beni istiyordun Rabbimden Bak duan Kabul oldu hemde Kat kat sen şimdi Kabul etmiyorsun Yukardaki bir daha dua etsende kabul edermi ?
NOT:
Su hayatta kimse yaşattıgını yaşamadan ölmezmiş siz yaşatmayın ki yaşamayın ,Bırakmayın Sahip çıkın
Sahiplenin onu . Insanların kötu dahi olsa yaptığı şeyi sorun ve asla ama asla yargısız infaz yapmayın
Ve O Kadın basit biri Değil çok Zor da Degil sadece İMKANSIZ.. ama ben vaz geçecek Degilim İmkansızda olsa Ondan Vaz geçmeyeceğim..
Insan elinde varsa fazla kıymet bilmez ama ararsa ulaşırsa Hedefine işte zoru başarır.
Sana sesleniyorum Sevdam dilerim Rabbimden Senin bana yaşattıklarını Rabbim sana yaşatmaz...
Anla işte beni,Çok Seviyorum seni...
You Forever LOVE.

Emre KARŞIT...

Sadece "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin