Hayal bile Edemediğim...

38 7 0
                                    

Geceler boyu ağlamamı dileyen Kadın,Dilediğin gerçekleşti . Beni bu kadar üzecek ben sana ne yaptım. Bilmiyorsun belki kadın ,ama ben sana anlatayım. Ben birini seviyordum senden önce ölüyor, yanıyordum bitiyordum onun için Salak saçma hareketler yapıyordum. Sonra bir gün senin beni sevdiğini öğrendim kadın. Bir anda durakladım "Nerden çıktı bu" diye düşünmeye başladım. İşin açıkçası beni hayatımda ilk defa biri seviyordu bana aşık olduğunu ve günler boyu ağladığını ve üzüldüğünü hissediyordum ve aynen sordum onada. Ve ben üzülmeye başlıyordum beni seven kadın için, neden mi ? Benim için üzülüyor ve ağlıyordu sabahlara dek uyuyamıyordu. Ben sevdigim icin "Vazgeçmem" dedim ve zaman geldi o güne. Artık benim için üzülmesine dayanmıyordum o kadının ve beni yavaş yavaş etkiliyordu artık onu seviyordum evet evet hemde çok seviyordum ama söyleyemiyordum o kız aklımdaydı artık ama beni seven kadın kalbimi ele geçirmişti ve biraz zaman istedim dua et dedim sevdiğin için. Halbuki benim ilerde ki "BİZİM" için dua ediyordu. Benim o kızı unutmam ve beni seven kadını daha çok sevmem için. Bir gün siyah beyaz resmini çok beğendim ve ona dedim ki " Bu kadar Güzel Birinin Nasıl Olurda Seveni olmaz " ve ona aşkım başlamıştı ve adeta gönlümü Fet etmişti. Gün geldi çattı sürekli resimlerine baktıgım o gece onu sevdiğimi ve bugünün tarihini saatini almasını Söylemiştim. Duaları Kabul Oldu Kadının. Tek duası bendim, onu elde etmesi Kolay olduğundan deli Gibi aşık degildim ama seviyordum onu şüphesiz. O artık benimdi ilk defa beni seven biri çıkmıştı Karşıma hayretler içerisindeydim ve inanamiyordum hala. Resmine bakmadam uyumazdım, Yıldızları izlerdim görüşemediğimiz gecelerde.
Güzel Geçiyordu Hersey ve lanet olsun ki maziye dönmeye başlamıştım ben eskiye o kız aklıma geliyordu...
Devami Diğer bölümde

Emre KARŞIT....

Sadece "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin