Ya Bir Gün Toprak Olursam ?

89 9 0
                                    

Hiç Düşündün Mü ? Bir Gün Ansızın Çeker Gidersem Bu Dünyadan Belkide Haftalar Sonra Haberin Olacak Ve Bellki Pişman Olacaksın "'Keşke Burda Olsada Sarılsam..."'Diyeceksin Ve Seninle Birlikte Olmaya Basladığımız Gün Gelecek Hava Kapali Ve Hafif Yağmurlu Paltonu Giyip Mezarlığa Doğru Yüruyeceksin Elinde Kırmızı Bir Gül.. Gözlerindeki Yaşlara Yağmur Karışmış Ve Mezarımın Yanına Oturacaksın Ağlamaya Başlayacaksın Sarılacaksın Toprağa Gülü Bırakacaksın Mezar Taşının Oraya, Döktüğün Her Bir Damla Yaş ,Filizlendirecek Topraği, Her damlanda Bi Çicek .O Yanıma Geldiğin An Geçmişte Yanımda Olamadığın İçin Pişman Olacaksın BELKİİ... Gerçekten Yalnız Kalacaksın Bu sefer Artık Ben Dünyada Olmayacağım Caresiz Kalacaksın Belkide Unutmuş Olursun Beni... Ama Ben uyurken Dahi Seni Seviyor Olacağım, Kurduğumuz Hayalleri Bir Başkasi Ile Yaşamak Istemezsin Çünku Bizim hayallerimizdi Onlar Diyeceksin Zamanında Elini Bırakmasaydım Şimdi Burda Yatıyor Olmayacaktın Derdin Ben Seni Kalbime Gömmüştüm Ya Hani..
Benide Toprağa Gömen Sen Olmuştun
Nur İçinde Yatarmıydım Bilmem Ama Orda Bile Yalnız Kalırdım...
Aradan Yıllar Gecmis Evlenmişsin Ve Bir Kızın Olmuş Adı Bende Saklı Dersin ki Ona ( O Şimdi Yaşıyor Olsaydı Bizi Mutluluktan Kahkahalara Boğacaktı, Verdiği Sözler Vardi Bana Ama Yerine Getiremedi O Senin BABAN Olacaktı ONDAN GERIYE EMANET BİR TEK SEN VARSIN KIZIM...) Derken Ağlıyor Olacaktınız Sana Soracakti "Anne O Nasıl Biriydi" Diye Gözlerin Dolacaktı Boğazın Düğüm Düğüm Olacaktı Ama Anlatamayacaktın ''O Her şeye Rağmen Bizi Çok Sevdi Ve Hep (SENI Bekliyoruz) Derdi Yani Sen ve O"....
O SUAN Burda Olsaydi Benden Cok Seni sevecekti Kızım "O" ( Annesi Kadar Güzel Bir kızım Olacak ) Derdi Hep
Ve Yazar Bunu Göz Yaşlarıyla Birlikte YAZDI...

Not:
Yarına Kimin Sağ Çıkacaği Belli Değil Var Ken Sevdiklerinizin Kıymetini Bilin Yokken Dünyalari Yaksanızda, Yakıp Yıksanızda Geri Gelmez, Ölüyü Dirilte Bilirmisniz..?

Emre KARŞIT...

Sadece "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin