1.kapitola

47 3 0
                                    

💜💜💜💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜
Mama a oco mi oznamili že sa sťahujeme v ten moment som myslela že skolabujem zastavilo sa mi srdce a myslela som že nemôžem dýchať samozrejme to som si len myslela. Potom mi povedali že sa musim baliť lebo odchádzame pozajtra vtedy to bol ešte väčší šok odmietala som odísť z prostredia v ktorom som vyrastala a mam tu kamarátov a všeličo iné. Vyzeralo to takto zabuchla som sa do WC a zamkla za sebov dvere kedže mame dve wecka problém to nebol. Po hoďke sedenia, plakania, rozmýšľania som sa rozhodla že nakoniec vindem nenapadne som vošla do mojej izby v ktorej bola už len posteľ. Videla som že je tam zabalený darček potom som si spomenula že mam narodky išla som k tomu vizeralo to ako krabičma od mobilu. Rozbaľujem a zrazu iphone 6s!! Myslela som že zomrem :D začala som kročať na celý dom a rodičia vedeli prečo tak nečakali a vbehly do izby s malou tortou ktora bola čokoladova. Potom večer ako sme spolu večerali som si išla ľahnúť a rozmyšľala som o tom že som sa tak zachovať nemusela a zaspala som ani neviem ako. Na druhý deň som napisala kamaratkam že sa sťahujeme hneď sme si naplanovali "rozlučkovú".
💜💜💜💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜
Tak je tu 1.kapitola dúfam že sa páčila a prosim napíšte čo si o tom príbehu myšlíte...chcem to vedieť :D :)

Zajtra ďalšia časť :)

Nový začiatokWhere stories live. Discover now