💚💚💚💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚💚
Ja som sa usmiala a bola šťastná že ma niekto k sebe zavolal. Vzala tašku a šla k nej sadla som si pozdravili sme sa a začali sa zoznamovať.po dlhom kecani nakoniec zazvonilo na hodinu. Nečakane si všetci sadli do lavíc ja som také nepoznala keďže naša škola bola na hlavu padnutá keď zazvonilo na starej škole to znamenalo noooooo vlastne to neznamenalo nič nikto si nič nevšímal. Potom prišla naša triedna učiteľka Timková privítala ma v novej škole a podala mi papierik na ktorom bolo napísane že ma prijali na školu, odložila so to do tašky. Hodiny zbehli ako voda po škole ma skupina dievčat zavolala von. Vonku sme boli cca 2 hodiny. Prišla som domov a rodičia sa ma pýtali ako bolo v novej škole, ja som im všetko vikecala a išla do izby sa naučiť. Trebalo sa mi učiť iba slovinu a anglinu kedže nemám všetky učebnice ako oni. Keď som bola naučená tak som si zapla telku v mojej izbe a šla na mobil prezrieť sociálne siete. potom som sa išla navečerať, umyť zuby osprchovať, od-líčiť prezliecť, a bola som unavená ako po boji v druhej svetovej vojne ( nič lepšie ma nenapadlo ! :D) tak som ľahla a jednoducho spala. Ráno ma zo sna prebudil budík myslela som že ma porazí, vstala som ako duch, šla som do kuchyne kde som si prichystala desiatu a potom som šla do kúpeľne spraviť zo seba normalneho človeka.
💚💚💚💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚💚
Ďakujem za prečítanie tejto kapitoly....taaak
čuuuus:) :D