16.kapitola

15 1 0
                                    

Ja: ahoj Sima prečo nespíš ?
Sima: ahoj, veď odkedy si odišla tak ku mne dali na izbu nejakeho maleho chlapčeka ktorý stále chrápe 😢
Ja: ou neprijemne aaaa vieš kto si užíva ticho domova a môže robiť si čo chce.....no predsa jaaaaaaa
Sima: si trapná 😁 dufam že v tejto väznici nebudem dlho
Ja: no dufaj !/musim už isť lebo som hladná ahooj
Sima: pa

Išla som sa teda najesť rozhodla som sa že dnes si spravím hrianky z nuttelou a k tomu kakao. Keď som bola najedená tak som sa zasa zakuklila do izby a išla na notebook chcela som si vybrať nejaký film ale zasa aky ? Veď zo simou sme tam skoro stále pozerali nejaké filmy pozrela som sa vonku a medzi dažďom sa potulovali malé vločky a vtedy ma napadlo že by som si mohla pozrieť nejaké vianočne filmy prípadne komédie. Skúste uhádnuť aka ma hneď napadla, no predsa SAM DOMA ! 😂. Toľko krát ju človek vidí a neomrzí ho, tak som si to teda pustila a pozerala. Keď som mala dopozerané tak som išla k nelke pretože už vstala. Zobrala som ju do izby a išla sa s ňou hrať potom som sa rozhodla že sa musím isť dať dokpy, Nelka na mňa pozerala že čo to stváram v tom niekto zaklopal na dvere mamka kričala z kuchyne že mám isť otvoriť tak som teda položila Nelku do postieľky a išla, otvorila som dvere a v nich stal vysoký chalan s hnedými vlasmi a aj očami v tom ma pretrhol z myšlienok a pýtal sa ma že či sme rodina Gracenova ja som mu ukazala na zvonček a prudko sa zasmiala začal sa smiať aj on ospravedlnil sa a odišiel na horné poschodie. Zatvorila som dvere a premietala si to všetko v hlave.

Nový začiatokWhere stories live. Discover now