6.kapitola

19 3 0
                                    


💜💜💜💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜
A ocko zas do práce. Hmmm takže ostanem sama doma samozrejme aj s Missy. Asi pôjdem vonku ešte sa rozhodnem a na budúci piatook idem ku kamoške na víkend presnejšie ku Janke mooc hrozne a na ňu teším nemôžem sa dočkať. Vi si asi hovorite a čo škola ? .. Hmmm rozumná odpoveď proste sťahovali sme sa v Piatok a teraz je Nedeľa. Zajtra prvý deň novéj školy som nervozna noooo dosť nervozna ale dufam že si najdem kámošov. Je už večer takže sa idem navečeriať a ešte si "napustím" vaňu a proste večerna hygiena. Božeeeee už je 22:00 vo vani som sa vyvaľovla dosť dlho aleee ja sa bojím na škoooluuuuu čo ak na neprímu do kolektívu a všetko okolo toho :'( ale dopadne to dúfam dobre. Mala som problem zaspať ale potom sa to nejak podarilo. Z krásneho sna ma prebudil budík oooooooooo bože ja sa tak bojim ok prehaňam bojim sa v ešte viacej než si myslíš. 6:00 škola začina o 8:00 ale ako sa poznám prvé času dosť a potom nestíham :D Nejako rýchlo son sa dnes obliekla nechce sa mi písať čo mam na sebe... Potom privitam rannú hygienu a nakoniec líčenie nooo musim uznať že som sa dnes prekonala. Fuuuu mam stres idem z domu kedže nemam školu moc ďaleko tak nemusim cestovať busom. (Ok vidim školu len kľud len kľuud najredšej by som sa vratila domčov)

Vidim školu a pri nej deti a ich kamarátov. Vošla som do školy videla som ako niektori žiaci na mňa pozeraju nieje to bohvie aký pocit aleee nič nenarobim. V diaľke som zshliadla našu triedu (musim tam proste vojsť a čakať na reakcie dobre teda idem tam 3 2 1 ) každy v triede na mňa pozeral ako na zjavenie ale potom postupne zdravili ja som šla do zadu a čakala kym si najdem voľne miesto na sedenie zavolala ma k sebe Lia.
💜💜💜💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜

Takže šiesta kapitola na svete dnes je to podľa mña " dlhe" ale to len podľa 😂😂 tak čúúúús

Nový začiatokWhere stories live. Discover now