V noci som sa zobudila na to že Sima k nám vola sestričky znova som za zľakla zasvietila som postavila som sa a išla bližšie k Siminej posteli. Simu našťastie len bolela hlava tak jej dala sestrička lieky a znova sme išli spať potom som sa zobudila už ráno Sima bola hore a česala si vlasy. pozdravili sme sa a znova začali kecať mi vlastne už ani nevieme čo si mame rozprávať lebo sme si už asi všetko povedali, Sima je fakt super kamoška a nikdy neoľutujem že som ju stretla. tak som si teda tiež rozčesala vlasy a Sima sa konečne mohla aj pomaličky postaviť. Mohli sme isť na raňajky tak prečo nie ? išli sme teda do neďalekej jedálne e kde nám dali prekvapivo chutné raňajky , najedli sme sa a išli späť na izbu zavreli dvere pustili telku a išli do kúpeľne umyť si zuby a išli sme sa postupne osprchovať Kým Sima bola v sprche tak som nám ustlala a pustila notebook telku vypla a zapla videa na youtube. Dá sa povedať že ja som na youtube zavisla no čo už potom Sima vyšla a ešte sme vymysleli takú vec že si k sebe úplne prisunieme postele aby sme neboli dve na jednej ale každá na svojej ešte že tie postele majú kolieska :D. Tie sestričky si určite budu myslieť že nám hrabe v bedni.
taaakže na dnes všeetko paaa :-*