18.kapitola

12 1 0
                                    

Rano som sa zobudila s tým že chcem mať dnes deň "off". Pýtate sa čo si pod týmto dňom predstavujem ? Perina,mobil,jedlo,voda,perina,mobil,jedlo,voda,kúpeľ,jedlo, bohužiaľ učenie a spánok, učenie- lebo dnes je nedeľa 😓 (sorry že som z leta prešla na zimu ale chcem byť aktuálna😏skuste pochopiť) takže cely deň som robila presne to čo som vám hore opísala takže skončila som pri učení kde som strávila asi taku hodinku a pol. Prezliekla som sa do pyžama a išla spať.

Abi poď, nasadni na mňa spolu niekam odletíme myslím niekam do bezpečia kde nás volde...no vieš ten ktorého  meno sa nesmie vyslovovať nenájde ukryjeme sa v mrakoch v jednorožčiom kráľovstve... (Sorry nič debilnejšie ma nenapadlo😂😂)

Z veľmi čudného sna ma zobudil budík pravdu povedať radšej by som ostala v tom sne ako ísť do stelesneného zla-škola, išla som do kúpeľne kde som sa umyla a nejako ľahko namaľovala, v izbe som si vyžehlila vlasy a dala ich do copa, teplo som sa obliekla a išla som do kuchyne kde som mala nachystané raňajky na stole, s ockom sme sa naraňajkovali. Išla som do chodbičky kde som sa obula a vyrazila z domu, myslela som že sa v tom snehu asi utopím veď sa nikam nedalo pohnúť, hneď ako ste sa pohli tak ste skončili v ďalšom snehovom záveji a mohli ste si myslieť že sa nachádzate v iglu. Nejako som sa do tej školy dotrepala, vošla som do triedy a tam...

Takže na dnes koniec chcela som to takto ukončiť sa povedáť v napätí 😝 viem že nepíšem nejak dlhé kapitoli ale zvykla som si na taketo 100 200 slov a niekdy aj do tých 500 ako v predchadzajúcej kapitole ale myslim že je pozitívne aj to, že kapitoli sa snažim písať každý deň a moc moc moc vám ďakujem za skoro 400 prečítaní moc si toho vážim ďaki😏😍😂❤❤ ...fuuu ale som sa rozpísala fakt končím 😏❤
Ahoooj

Nový začiatokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora