9. kapitola

30 4 2
                                    

Kapotolu venujem Timei 😘👌 😘

💚💚💚💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚💚
Otvorili sme dvere a vošli do nemocnice išli sme na 4. Poschodie a prešli cez chodbu vošli do nejakej izby a tam mamka a vedľa nej malilinke babätko ja som prve odjala mamku a potom pribehla k maličkej živej bábike. Ona bola taká malička hneď som sa do nej zamilovala. Stravili sme tam možno 20 min. ale to bol asi najkrajši začiatok prazdnin nie asi ale určite . Potom sme sa museli rozlúčiť. Keď sme prišli domov tak som to šla napísať Kristíne hneď mi odpisala a zároveň pogratulovala. Išla som sa opýtať ocka kedy pride mama z nemocnice, on povedal že keď bude všetko v poriadku tak možno za 5 dní. Ja som si hovorila že tých 5 dní nevydržim. Prvý deň som prespala u Tamari a na druhy deň sme šli nakupovať. Ja som su kúpila rifle 2. trička a kúpila som aj mojej malej Nelke šatky. 3. Deň sme zasa išli pozrieť Nelku aj mamku a išli do aquaparku. 4. Deň prišiel posledný nábytok do Nelkinej detskej izbičky ujala som sa organizovania 😁😘💜... Izba je pomerne veľká ale všetky tie veci čo tam budu tak tu izbu"zmenšia". Keď som po hodine a pol bola hotová tak som sa išla najesť... Veď ja skoro stale jem a ani to na mne nevidno 👌😁 . potom som sa hodila do perín. A zaspala zobudila som sa v noci na to že ma bolí hlava išla som sa napiť ale voda mi vôbec nechutila. Tak som si ľahla a spala a je to tu konečne som sa dočkala príchodu mamky z Nelkou bola som taka rada ale mali prisť až nejako po obede. Chcela som zabiť čas ale čím ? Prve rozmyšľaním ako zabijem čas potom som šla do obchodu nakúpiť pop-corn a v izbe si pozrela nejake filmy čas zbehol rýchlo ocko mi prišiel oznámiť že ide po mamku ja som neváhala a povedala som že idem s ním on súhlasil a čakal kym som sa obliekla. Potom sme išli nejako narvať kočík do výťahu a následne do auta cesta netrvala dlho keď sme vystúpili tak sme poskladali kočík následne sme išli na 4. Poschodie potom cez chodbu a do izby mala Nelka už bola zabalená v perinke. Mamka povedala aby som ju zobrala lebo plakala ja som sa na ňu pozrela s takým pohľadom že či je normalna. Ona ju zobrala a podala mi ju. Oh bože tie malilinké prsičky, tie vlásky o nedlho sme dali Nelku do kočíka, ujala som sa kočikovania 😃. V aute som sedela pri Nelke ona je takaaa zlatučka. Prišli sme domov a ja som nič iné nerobila iba celý čas bola pri nej. To je tak keď nemate 14 rokov žiadneho súrodenca a zrauzu je tu 👌. Už sa strašné teším keď po krste ju budem kočikovať. A strašne sa teším keď už bude vedieť sa "hrať" 💝. Hneď keď bola Nelka prezlečená tak som si ju zobralak sebe do izby a pozerala na ňu aka je nádherna možno o 5 min už na ňu prišiel hlad tak ju mamka zobrala a dala jej papať. Potom som si povedala že mam krásny život ( 😂😂) a ešte k tomu tie prázdniny, nič lepšie sa nemohlo stať 💜. Večer som išla dať Nelku do postieľky lebo už bolo 20:00 opatrne som otvorila dvere na izbe a ešte opatrnejšie ju položila do postieľky. Potom som sa išla najesť. Bola som taká unavená že som hneď po jedle zaspala.
💚💚💚💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚
Krásny dník 😂😂 a dúfam že sa kapitola páčila taak

Čuuus 😘

Nový začiatokWhere stories live. Discover now