20.kapitola

5 1 0
                                    

Ráno som za zobudila Mason ešte spal
Išla som do spálne, rodičia ešte neboli doma. Išla som spraviť raňajky presnejšie praženicu. Dala som vajíčka na panvicu Mason mi zakril oči

"Žeby Mason ?" zasmiala som sa

V tom zazvonil zvonček, myslela som si že rodičia prídu neskôr ale aj tak som mu odpovedala-

"Asi rodičia"

Išla som otvoriť, stála tam Sima obajala ma. Pozvala som ju dnu.
Vošla zbadala Masona troška sa začervenala a pozdravila mu

"Ahoj" usmiala sa
"Čauuu" dodal Mason
"Tak poďte ideme sa najesť" povedala som a usmiala sa
A v tom ! Moja praženica ! Niee
Prišla som do kuchyne neboli to žĺte vajíčka ale čierne vajíčka. Mohla som to akurát tak vyhodiť 😏. Mason navrhol aby sme si objednali pizzu neprišlo nám to ako zlý nápad každý si objednal pre seba jednú asi o 15 minút zazvonil zvonček myslela som že to bude pizza ale boli to len rodičia a boli bez Nelki privítala som ich a pýtala sa na Nelku povedali že si ju babka nechala, až o 2 dni po ňu pôjdu. Hneď za nimi prišla pizza išla som mu otvoriť. Zaplatila som mu vzala si pizzu a zatvorila som dvere. Sadli sme si všetci k stolu a vychutnávali si jedlo. Samozrejme že som si vzala syrovú mňam moja najobľubenejšia! Keď sme sa najedli mamka s ockom sa išli vybaliť a ja Sima a Mason sme sa išli prejs,ť po ceste sme Simu odprevadili a ja a Mason sme išli do parku sadli sme si na lavičku a mrzli. Po asi piatich minútach nás to prešlo a chceli sme niečo viac niečo kde je voda. Veľa vody ( 😂😂😂 ) Išli sme si pre plavky a Mason ma už čakal pred bytovkou s autom... Stojim pri skrinke a vyzliekam sa, plavky som už mala na sebe takže sme sa s prezliekaním nemuseli zdržiavať. Stretli sne sa a s chuťou skočili do bazéna...  Išli sme na tobogány atď... Samozrejme zbehlo to rýchlo. Sedíme v aute a je ticho dosť veľké ticho neviem prečo. Zrazu vidím pred sebou svetlá a cítim náraz.

Takže na dnes koniec 😏 viem, nevidala som zasa kapitolu asi pol mesiaca ale ja keď jeden deň nenapíšem tak potom zabudnem a keď si na to spomeniem tak väčšinou nemám čas alebo sa mi nechce ehm asi to druhé 😏
Ahoooj

Nový začiatokWhere stories live. Discover now