💚💚💚💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚💚
Ráno som sa zobudila na Nelkin plač asi si budem musieť zvikať. Plač stíchol no spať sa mi už nechcelo tak som zobrala mobil a začala ako sa hovorí surfovať po nete išla som na insta. FB. Atd. Potom som sa nejako pozbierala a išla do kuchyne tam som si spravila müsly mňam to je moje naj jedlo 😝. Potom som si spravila ešte horúcu čokoládu ☕. A s tou som už šla do izby zapla som notebook a len tak oddycholvala, rozmýšľala nad životom 😁. Pozrela som si niečo na youtube a tak.V tom mamka "vbehla" do izby a povedala že sa mam obliekať že ideme pre nejaku vec čo na poteší ja som sa z únavou postavila a mamka odišla a mne svitla taká otázka čo na seba ? Tu otázku už poznám a hneď som si dala aj odpoveď chce to čierne kraťasi, čisto biele tričko a čierne tenisky z bielou podrážkou 😁. Keď som bola hotová tak som išla do kúpeľne a to snaď všetci poznáme sprcha🚿 , umitie tváre💆 a líčenie💄 potom som sa rychle obula👟 a zamkla byt. Nelka, mamka a ocko už čakali na výťah, pridala som sa k ním výťah je dosť veľký takže Nelku z kočikom nebolo treba "vláčiť" po schodoch. Nastúpili sme do výťahu a išli smerom k babke ja som sa na nich pozrela pohľadom že vážne ?. Ok vystúpili sme a išli k babke tam sme len "odovzdali" Nelku ja zase ten pohľad že vážne ?. Nastupili sme do auta ja som sa spytala mamky že kam ideme a ona nechcela povedať po hodine sedenia v aute som zahliadla že AQUAPARK kedže ja som milovala vodu, kúpaliska atd. Bolo u mňa zvykom že som jačala na celé auto. Ale v tom ma napadlo ja nemam plavky ! Povedala som to mamke ona povedala že všetko zbalila a ja taka že yees. Vystúpili sme a zobrali veci hneď sme vošli dnu a čakali kým nam daju tie čipi či čo, no mysliim to na odomknutie skrinky 😂😂. Hneď som sa išla prezliecť do kabínky a ani som nečakala a išla k bazénu rada by som skočila ale boli tam plavčíci niesom až taký rebel 😂😂. Vošla som do vody tá bola príjemne teplá. Začala som plávať v tom som zahliadlia mamku a ocka spýtali sa ma že či nechcem ísť na tobogány hneď som sa postavila a vyšla z bazéna išli sme sa postaviť do radu našťastie tam bola partia chlaocov ktorý išli všetci naraz, čakať sme dlho nemuseli hneď keď zasvietila zelená tak sme sa všetci naraz spustili v tobogáne sme šli 30 sekund potom sme si išli nachvíľku oddýchnuť do výrivky voda bola príjemne teplá. Keď som vychadzala stalo sa mi niečo čo som vôbec nečakala potkla som sa o schod spadla udrela som si hlavu a zošmikla sa do hlbokého bazéna, chcela som vyplavať ale to nešlo cítila som ako keby každou minútou opušťám svoje telo nemohla som sa pohnúť* v tom skočil do bazéna ocko a z ním aj plavčík položili ma na studenú zem ale nebola som pri vedomí potom volali záchranku tá prišla možno o 5 alebo 10 minút brali ma na lôžka bohužiaľ rodičia zo mnou nemohli ísť do sanitky pýtate sa prečo ? To nikto nevie zachranari povedali že môžu prísť do nemocnice až večer* ( tam kde sa začína hviezdička mi vravela mamka lebo na to som sa už nepamätala 😔😁) potom som sa z neustupajúcou bolesťou prebudila v rýchlo idúcej sanitke. Zachranari ma upokojovali ale tá bolesť bola neskutočná nakoniec sanitka zastavila otvorili sa zadné dvere a vyberali ma odniesli ma na sálu tam mi lekári a ľudia v sále vraveli že ma idu operovať lebo je to vážne potom mi dali injekciu ( nwm ako sa to píše) na uspanie.
💚💚💚💛💛💛💜💜💜💙💙💙💚💚💚Takže to je dnes všetko...dlho som nepísala knihu lebo som nemala nápady 😁😂 ale teraz mam fakt veľke nápady tak dufam že sa vám to zatiaľ páči taaak
Čuuus 😘