Ráno som sa zobudila našťastie už dnešnú noc sa nič nikomu nestalo takže sme mohli pokojne spať...ešte v to ráno mi prišla sestrička oznámiť že mi idú spraviť posledne testy a keď bude všetko v poriadku pôjdem domov tak som sa teda rozlúčila so Simou a išla na tie testy trvali takú pol hodinku po obede mi prišli oznámiť že sa môžem zbaliť bolo mi tu trošku aj ľúto nechať Simu ale zároveň som sa tešila na Nelku úplne som na ňu zabudla ani sama neviem ako sa to mohlo stať...volala som teda mamke povedala že pre mňa prídu. Tak som sa teda zbalila za ten čas sme sa so Simou rozprávali o tom, ako sa teší domov a že sa nemôže už tiež dočkať...za ten čas už bola pri mne mamka a pomáhala mi s menším balením ešte som si so Simou vymenila čísla, facebook, instagram, snap a proste asi všetko rozlúčila som sa a išla som ku autu bola som nesmierne šťastná posledný krát som zakývala Sime pretože vyšla na okno a nastúpila som. Po ceste sme išli ku babke na návštevu kde bola aj Nelka všetkých som objala a začala som sa hrať s Nelkou domov sme išli skoro lebo som si chcela oddýchnuť. Prišli sme domov a hneď som aj zaspala zobudila som sa večer keď všetci spali tak som teda išla na telku nechcelo sa mi spať lebo som prespala všetko poobedie. v telke išli nejaké somariny tak som vzala mobil a hrala sa s nim. Spať alebo skôr ľahnúť som si išla okolo 5. ráno vtedy už bola hore aj Sima tak sme si písali...
Ďakujem za prečítanie tejto kapitoly...ľubim paa :-*