Bölüm 5

147 16 0
                                    

Ece'den

Hepimiz sitenin çıkışına gelmistik.Ama Ege ve Ozan daha gelmediler.Nerde kalmıslardi bunlar daha film seçecektik.Ayrica biz kızlar olaraka bizim geç kalmamiz gerekirken onlarin gec kalmasi da ayri bir ironu.Ben icimden bunları gecirirken karşıdan Ege ve Ozan belirdiler.Sonunda gelebilmislerdi yani.

Her neyse sonunda AVM ye gidebilmistik.Bu seferde film sorunu çikti.Ben bu sirada ne kadar Ege yle konusmaya calissam da Ege den dogru duzgun bir kelime bile çıkmamıştı. Hayir yani insan biraz düşünceli olur. Dimi ama?? Yani sonucta burda bi Ece var belki meraktan catliyo.Ama ben anladim ya hic dusunen yok. Hayir yani benim de aklima bi ihtimal gelmiyo ki.

En son aksiyonlu bu film de karar kilmislardi.Yani benim icim farketmezdi. Anil'a cektirceklerim filmden sonra zaten.Bu aktivite de Ege yi aramiza katmak gibi bi amacdan dolayi o yuzden film beni o kadar da ilgilendirmio. Oturma sıralarımız şu şekildeydi:Dilara-Berk-Ege-Ben-Ozan-Anıl-Asya. Şeklindeydi.

Film bittikten sonra hep beraber önce oturup yemek yedik daha sonra ise tabi kide hepsini canlari cikana kadar gezdirme gobi planlarim vardi. Özellikle Anıl'ı gıcik etmek icin.

Ben yine kendi ic dunyam da kendimle konusurken birden" Benim canım küçük kuzenim" lafini duydum ve benim şarterlerim aninda atti. Bunu söyleyen Anıl'dan baskasi degildi ve ben onu bu konu hakkinda gereginden daha fazla uyarmistim sevmiyordum iste neden anlamak istemiyo ki ??

Her neyse ben düzenli düzenli nefes almaya çalisirken hic bir dey demeden elimdeko kozu kullandım."Hadi bakalim kalkın alısveris yalacagiz" bunu diyen de benden baskasi degildi. Anil'a baktigimda gozlerini deviriyordu. Zaten amacim buydu sjjsjxjjd.

AVM yi tam 10 defa tavaf ettikten sonra bir kere daha tavaf edecekken biz onden erkeklerde arkamizdan geliyordu ki tam o sirada bi grup erkek üstümüze üstümüze gelmeye basladilar.Hayir yani boyle kişileri neden aliyorlar buraya. Ben bunlari düşünürken erkekler birden laf atmaya basladilar. Ancak laf atmalariyla Anıl'ın yumrugu aynu anda konustu.Yani ben en son baktigimda bizim erkeklerin hepsi çocuklari çoktan halletmislerdi. Sonra sen AVM nin guvenligi gel . Anıl, Ege, Ozan ve Berk'i karakola götürürlerken ben, Asya ve Dilara da peslerinden taksiyle gittik.

Hayır yani tamam laf attıklari icin iki kizarsinda dövmekte neyin nesi. Her neyse karakola geldigimizde Nurullah dayım yani Anıl'ın babası da ordaydı. Dayım dediğim insan eğer şu an susuyorsa Anıl'ı evde bir güzel haşlayacak diğerlerinin de babalarına olayı abarta abarta anlatacak demektir.

Hadi bizimkileri gectim de olan Ege ye oldu çocuk daha gelir gelmez olaya karıştırılarak. Ne diyim yani.

*********************

Anıl'dan

"Ya baba sen beni anlamak istemiyosun nedir yani''
''Bak ya hem suçlu hem güçlü hala konuşuyor.Anıl oğlum adam dövmek nedir asıl ya''
''Baba kızlara laf attılar ne yapmamı bekliyodun ki.Anneme laf atsalar ya da halama bisiy söyleselee senin yanında sen ne yapardın?''
''Karıştırma annenle halanı. Zaten diğerlerinin babalarınada söyledim. Sen de şimdi hemen odana çıkıyosun ve mümkünse gözüme gözükmüyosun.''benim canım sakin babam.

**************

Ozan'dan

Babam allahtan fazla bisiy söylemedi. Nurullah amca felan olsaydı neler derdi allah bilir. Hayatımda gördüğüm en sinirli adam Nurullah amca. Anıl'a neler demiştir kim bilir?? Benim babam ise sadece ''Tamm bi daha yapmıyosun'' demişti sadece.

*******************

Berk'ten

Nurullah amcacım kesinlikle babama yetiştirmistir. Ama benim canım babam yurtdışında olduğu için sadece bana telefonda bağırabilmisti. Onu da zaten ben dinlemedim. Telefonu bi kenara bırakıp film felan izledim. Üstümü degiştirdim. Yani kısaca dinleme gerksinimi duymadım. Zaten şu son beş yılda doğru düzgün yüzünü görmediğim bi insanı umursamam yada umursamamam pek de önemli değil.

*****************

Ege'den

Bugün Anıl'ın babası olduğunu öğrendiğim adam sakin birine benziyordu. Ancak olayı babama anlatmış. Gerçi babamdan korkamdığım için dedikleri bir kulağımdan girdi diğer kulağımdan çıktı desek yeridir. Ayrıca benim babama kızmam gereken yerde onun bana bağırması da ayrı bir ironi. Hayır yani benim o okula gitmek istemediğimi bile bile beni zorla oraya göndermesi. Çok saçma.

Vee 6. Bölümün de sonuna geldik. Arkadaşlar lütfen oy kullanmayı ihmal etmeyin. Daha ilk bölümlerim olduğu için oylarınız önemli.

İki Dudak Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin