Dilara'dan
Anlaşılan biz bugün bu konuyu halledemiycez. Bu yüzden ''Hadi siz gidin''dedim. Berk'' O ne be öyle kovar gibi gitmiyoz. Hadi bakalım napcan acaba?"
"Berk seninle ağız kavgasına girmeyi çok isterdim ama hayat izin vermiyor. O yüzden hadi gidin."
"Gitmicez"
"Gitmiceksiniz."
"Evet gitmiycez"
"Tamam durun burda. Bizde size birer kahve yapalım madem."
"Sen bize kahve mi yapacaksın?"diye sordu Anıl. "Evet Anıl niye bu kadar şaşırdın ki? "
"Hani senden bahsediyoruz ya ondan olabilir."
Biz Eceyle seni bayadır dövmüyoz bunlar ondan oluyo heralde ya. Sus artık istersen."
"Tamam sustum"diyip güldü.Bizde mutfağa doğru ilerledik. "Dilara senin aklında bişiy var dimi?"
"Tabiiki de Asya yani benden bahsediyoruz."diyio küçük bir kahkaha patlattık. Neyse neyse hadi sen kahveyi yapmaya başla ben de şu aklımdaki şeyi harekete geçiriyim." Hemen Büşra'yı aradım. "Büşra merhaba nasılsın faslını fazla uzatmayıp senden yardım isteyebilir miyim?"
"Tabii ki Dilara her zaman "
"Senin bi tane abin vardı ya hani böyle kaslı bişiydi ama bunu herkes küçük görüyorlardı. Bu bişiy yalamaz falan diolardı ama hepsini hallediyodu. O abin inşallah hala duruyodur Büşra."
"Duruyo duruyo."diyip güldü. Bende güldüm. "Napcaksın abimi?"
"Şimdi ben sana bir yerin adresini atcam. Sonra sen...*******************
Asya kahveleri hazırladıktan sonra içeriye gittik. Sonra benim beklediğim telefon geldi. "Alo Alp canım nasılsın?" Çocuk hiç bozmadan "Iyidir senden ?"dedi." Bende iyiyim."
"Şu okulun ordaki parka gelsene"
"Aa sen iste yeter canım. Tabii ki gelirim Alpcim. O okulun yanındaki park dimi ?"
''Aynen öyle''
''Tamam canım hadi görüşürüz orda. Çıkıyorum bende evden. Öptüm.''diyip telefonu kapattım. Berk'in sinirleri bozulmuş gibiydi. ''Neyse bizde artık gidelim.''dedi Berk.'' Ama daha kahve içecektiniz. Nereye ?''
''Bi işimiz vardı o geldi aklıma onu halletcez.''
''Iyi tamam kendiniz bilirsiniz.''
''Zaten bende giyinip çıkarım evden bi 15-20 dakkaya.''
''Tabii çık sen aman geciktirme Alpcini.''dedi. Sonra Berkleri uğurladık ve hemen Ece'yi aradık. Olanı biteni anlattık. Zaten bildiğini falan söyledi. Tabii kızda haklı. Ondan sonra telefonu kapattık evi toparlamaya koyulduk. Aslında üsengeçlikte sınır tanımayız ama işte annem diye bir etken var. Yani mecburuz.*********************
Ece'den
Sabah gözlerimi açtığımda 3 yılın ardından ilk defa mutlu uyandığımı farkettim. Ama aklıma yarın ki YGS gelince biraz şey oldum ama banane Oğuzda yanımdaydı sonuçta. Artık hiç bir şey kötü gidemez. Çok mutluydum. Ozan'a biraz üzülüyorum ancak yapacak bişiy yok. O da bi gün mutlaka hayatının aşkını bulacaktır. Neyse şimdi bunları düşünmenin hiç vakti değildi çünkü YGS. Bugün son tekrar yapmam gerekli. O yüzden bizimkilere hiç dokunmayı düşünmüyorum. Bugün ayrı ayrı takılalım da zaten bundan sonrası rahat olcak.
*******************
Asya'dan
Gece Dilaralarda kaldım. Çünkü bizimkilerin halini gerçekten merak ediyorum. Ayy inşallah Anıl'a fazla vurmamıştır. Yani bence en çok Berk dayak yiyip gelcek ama neyse. Bide Ege 'ye de yazık oldu ya. O çocukta hiç haketmemişti ama Dilara işte. Deli nolcak :D
Birden zil çaldı. Dilara mutfaktan bana seslendi. ''Asya kankam hadi git de bi kapıya bak.''
''Tamam ya baktım''dedim ve kapıya doğru ilerlemeye başladım. Daha doğrusu sürünmeye desem daha bi oturmuş olur. Kapıyı açmamla çığlık atmam bir oldu. Allahtan Dilara'nın ailesi evde değildi.Dilara hemen koşarak kapıya geldi. Ve gülmehe başladı. Ben tip tip Dilara'ya baktım. Sonra da ''Noldi size?''dedim. Anıl '' Önemli bişiy yok ya dedi ama alnını bir yere vurmuş belli davul gibi olmuş ama onun haricinde pek bişiyi yok asıl dayak yiyen Berk olmuş. ''Kapıda m8 dikilcez böyle''dedi Ozan.''Gelin gelin içeriye''dedim.
İceri geçip konuşmya devam ettik. Berk baya dayak yemiş ama ya dudağı patlamış gözü morarmış boynu da morarmış ama boynu ne alaka ya. Onun dışında Ozan ve Ege'de fazla hasar almamışlar. Dilara başta güldü ama durumun ciddi olduğunu yeni anladı galiba. Çünkü gidip Berk'e ''Sen benimle bi gel bakıyım mutfağa''dedi. Berk de sesini çıkartmayıp gitti peşinden. Bende buz almaya gittim. 3 tane buz aldıktan sonra. Hepsine buzlarını verdim şişleri insin diye. Kıyamam Anıl'a ya daha 3 hafta önce kaza geçirdi çocuk şimdi ki haline bek bide ya. Bu olanların Dilara'nın başının altından çıktığını duysalar tepkileri ne olur acaba? Her neyse zaten hiç bir zaman öğrenemeyecekleri için sorun yok.
Dilara'dan
Yaa var ya ben böyle olcağını bilmiyodum ya. Fena benzetmiş. Özellikle Berk'i.''Iyi misin?''
''Hı hı iyiyim.''
''Emin misin ya? Sen normalde bana laf çarpıtmadan duramazdın.''
''Dilara''
''Efendim''
''O çocuk senin neyin?''
''Aslında hiç bişeyim.''
''Ee o zaman?''
''Ders notları alcaktım sadece. Siz yoksa ...''
''Evet biraz öyle oldu.''
Bu açıkçası biraz hoşuma gitmiş olabilir. Ama bi dakka ya beni kıskanması niye benim hoşuma gidiyo. Neyse ya sunum yüzünü hiç degilse biraz toplayalımda kremle falan zaten şu an konumuz bu değil.
''Neyse ben artık içeri gidiyim''dedi Berk. ''Tamam.''dedim sadece.Arkasından Asya geldi yanıma ''Kızım ya hiç mi vicdan azabı çekmiyorsun.''dedi Asya. ''Pişmanım tabii ki de hemde köpekler gibi ama olan oldu.''
Berk'ten
Mutfağa tekrar dönüp su almaya girecektim ki Asya ve Dilara'yı konuşurken gördüm. Ve biraz kulak misafiri olmanın zarar gelmiyeceğini düşündüm. Vee dinlemeye başladım.
''Kızım kimin aklına gelir senin şu yaptığın ya. Resmen çocukları bile bile dövdürttün ya vala inanamıyorum sana Dilara.''
''Onlarda hakkettiler şimdi .''
''Dilara ne diyon sen?'' Bu kadarı yeter de artardı bile. Ne demek bu ya Dilara bize oyum mu oynadı yani. Bizi resmen bike bile dövdürttü öyle mi? Bunları duyduktan sonra içeriye daldım. ''Dilara senin bu yaptığın komik mi şimdi ha?''
''Neyden bahsediyosun Berk?''
''Her şeyi duydum. Bizi nasıl bilerek dövdürttün ya? Hala aklım almıyo. Inanamıyorum sana ya valla inanamıyorum. Bu yaptığın çok çocukça. Farkındasın dimi? Resmen bizi salak yerine koyup dalga geçtin bizimle''diyip çekip gittim. Salondan geçerken çocuklarada ''Hadi gidiyoruz''dedim.Dilara arkamdan ''Berk bi dinle bak olay hiç öyle değil yanlış anladın valla bak.''
''Dilara bence sen artık sus ve konuşma.''dedim ve kapıyı çarpıp çıktım. Şu yaptığına inanmıyorum ya. Dilara bu ya nasıl yaptı? Tamam biz atışırdık falan ama yani bu kadarı ciddi anlamda fazla. Artık kolay kolay konuşmayız. Bende böyle olmasıni istemezdim ama oldu işte. Tam da YGS öncesi aslında hiç iyi olmadı ama yapacak bişiy yok işte. ''BERK. Oğlum bi kendine gel lan. Yarım saattir bağıryoruz burada. Bi cevap ver. Noldu?''dedi Anıl.
''Dilara bizi bile bile dövdürtmüş lan. Böyke bişeye inanabiliyo musunuz? Var mı lan böyle bişiy? Dilaradan bahsediyoruz ya. Dilara. Böyle bişiy olabileceğini aklım almıyor. ''
''Oha be Dilaraya bak sen''dedi Ozan.*************************
Asya'dan
''Kanka bi sakin ol ya ağlayıp durma. Harap ettin kendini. Ne var barışırsınız. Hem şu an daha önemli şeyler var YGS gibi mesela. ''
''Ya Asya ya ben böyle olsun istememiştim valla istememiştim. Ama Berk beni dinlemedi ya.''
''Bak tamam şimdi ben markete gidiyorum sen de o sırada burda oturuyorsun. Tamam mı? Hemen gelicem ben.''diyip hemen telefonumu ve hırkamı alıp çıktım. Markete gidip yaklaşık iki poşet kadar çikolata alıp marketten çıktım. Ve Berk'i aradım. ''Alo Berk.''
''Dilara hakkındaysa hiç konuşmayalım. Ki büyük ihtimal onun hakkında o yüzden güle güle Asya.''
''Ama Berk...''
Daha lafımı tamamlamadan telefonu suratıma kapattı. Çocukta haklı gerçi. Dilaranın yapmaması gerekiyordu ama benim Dilaraya destek olmam lazım.Kapıya gelip anahtarımla kapıyı açtım. Evet Dilaraların evinin anahtarı bende de vardı. Ne olur ne olmaz diye. Içeriye girdiğimde Dikara yoktu. Allah allah nereye gitti ki bu kız ya? Lan bu yoksa inşallah öyle değildir ya kendine bişiy falan yapmaz inşallah.
Arkadaşlar merhaba uzun zaman oldu tabii ama şöyke bişiy diyim yaklaşık 50 gündür telefonum yok. Ve bende hikayeyi telefondan yazıyodum o yüzden bu kadar uzun zamandır yeni bölüm yazabildim ancak. Bu arada bi kaç tane yb ne zaman gibi yorumlar gördüm. Bi kaç tanesi bile beni mutlu etmeye yetti gerçekten. Bu arada yorum ve oy lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Dudak Arasında
Teen FictionPeki bir insan hayatında iki defa aşık olabilir mi ? Ya da gerçek aşkı önceden bulduğunu sanıp o kadar yılınin boşuna gittiğini anlarsa.Ona gerçekten gerçek aşkı ögretecek biri çıkarsa karşısına. O zaman ne olacak? Hayatı nasıl değişecek? Arkadaşlar...