Bölüm 8

112 11 0
                                    

Asya'dan

Açıkçası Ege'nin Ece'nin yanına gelmesine şaşırmıştım.  Daha doğrusu şaşırmıştık Dilara'yla beraber. Ama Ece bize ders çıkışı ne konuştuklarını anlattı. Şimdi Ozanların evine gidelim mi? Gitmeyelim mi? yi tartışıyorduk. Benim bir yanım gidelim dese de ben bunu dışarıya yansıtmamayı seçtim ve sessiz kaldım. Ancak Dilara direkt ''gidelim'' dedi iç sesimi duyar gibi. Ece'nin de gitmek istediğine emindim çünkü Ege hakkında merak ettiģi bir sürü şey var ve daha merakını gideremedi. O yüzden bu Ece'ye göre büyük bi fırsattı.

Son olarak gitmekte karar kıldık. Tam da tahmin ettiğim gibi. Ve ben tepkimi fazla belli etmediğim için erkeklerle konuşmaya beni gönderdiler. Sınıfa girdiğimde Anıl kuala gibi kalorifere sarılmıştı. Berk yatıyordu. Ozan telefonuyla uğraşıyordu. Ege ise öylece oturuyordu. Zaten beni ilk fark eden de Ege oldu. Ege'ye diğerleri kadar sinirlenememiştim aslında. Çünkü Ege karşı tarafa zarar vermekten çekinen bir tiptir. Büyük ihtimal kendi de olaydan sonra şaşırmıştır.

Her neyse sonunda yanlarına gidip''Beyler'' diyebilmiştim. Bitek Ozan ve Ege başlarını bana çevirdiler. Anıl ve Berk ise hala uyuma modundaydılar biraz daha yülsek sesle söylediğimde Anıl ve Berk de kendilerine gelmişlerdi. Fazla uzatmadan direkt konuya girdim.''Biz Ozanlara gelmeyi kabul ediyoruz. Tabi orda da öküz öküz hareketler sergilemeyecekseniz.''dediğimde hepsi önce bi sırıttılar. Sonra da Ozan ''Tamamdır Ece ve Ege benim arabayla gelirler sen Anıl'ın arabasıyla  gidersin. Dilara da Berk'in arabasıyla gider''dedi bende'' iyi tamm öyle yapalım. Benim için farketmez'' dedim ve yanlarından ayrıldım.

Gördüğüm rüyanın etkisiyle fazla arabaya binmek ya da Anıl'ın binmesini istemiyordum ama ona rüyamı da anlatamam nihayetinde.

Öğle arasındaydık ve bu yüzden daha yarım saatimiz vardı. Bu sırada kızlarla oturup konuşmaya başladık. Biz konuşurken yanımıza Büşra geldi. Büşra voleybol da takım arkadaşımız hem de bizi çalıştıran hocamızın kızı. ''Arkadaşlar yavaş yavaş antrenmanlara başlayalım diyoruz hani YGS ye az kaldı farkındayım ama YGS ye kadar zaten en fazla bir antrenman olur.'' dediğinde hepimiz şaşkın şaşkın Büşra'ya bakıyorduk. Çünkü bu yıl böyle bir şeyi beklemiyorduk. Sonuç olarak YGS vardı ama beni kötü yönden etkileyeceğini de düşünmüyorum açıkçası. ''Ee kızlar geliyor musunuz bu çarşamba okul çıkışı??'' Ben,Dilara ve Ece'ye bakıp onlarında onaylarını aldıktan sonra Büşra'ya dönüp ''Gelmeye çalışırız''dedim ve gülümseyerek yanımızdan uzaklaştı.

Büşra gittikten sonra biz de benim erkeklerle ne konuştuğum hakkında konuştuk ben de hepsini anlattım. Dilara ne kadar ''Neden ben Berk'le gidiyorum ya '' dese de okul çıkışı Berk'in arbasına bindi.

******************

Berk'ten

Dilara ciddi ciddi arabama bindiğinde şaşırmadım desem yalan olur. Çünkü beklemiyordum. Yani özellikle Dilara'dan çünkü Dilara her zaman burnunun dikine gider ve egosu her zaman onun önüne geçer. Ayrıca da fazlasıyla inattır. Yol da sessiz sessiz giderken ''Hala bana kızgın mısın?''dedim ama demez olsaydım.
''Aa ne alaka canım ayrıca ben bitek sana değile 'Ege'ye' Ozan'a ve Berk'e de sinirliyim. Sen şimdi niye durduk yere üstüne alınıyorsun anlamadım ki. Ayrıca biraz mantık ya alla alla ben niye yani bitek sana kızgın olayım ki'' Ege'yi bastırmasına sinirlenmiştim ama bozuntuya vermeden
''Tamam Dilara sakin ol ben zaten kendi üstümden genelleme yaptım ne vardı bu kadar abartacak anlamadım''diyip hafif sırıttım. Şu an kıpkırmızı bi haldeydi çünkü. Yani Dilara hep kızarırdı ama bazen bu duble oluyor. Bu da öyle bi durumdu.
''Ne abartıcam ya sen niye hep böyle farklı yerlere çekiyosun.''
''Tamam Dilara ben suçluyum sen abartmadım ben yanlış cümle kurdum gerçekten çok özür dilerim bir daha olmaz. Bi dahakine iki defa düşünüp söylerim. Olur mu?''
''Iyi olur.''dedi ama bu hali de bana ayrı tatlı geliyordu. Ne diyorum ben ya Berk kendine gel oğlum yola odaklan. Yolumuzun  geri kalanında da zaten ikimizde sustuk ki Dilara'nın sustuğu nadir anlardandı. Bu yüzden ben de bozmak istemedi.

*********************

Asya'dan

Biz zaten bir araya geldiğimizde fazla konuşmazdık Anıl'la bu seferde öyle oldu sessiz bir yolculuktu. Anıl sigarasını yaktığında''Ya Anıl''
''Efendim Asya''
''Neden şimdi içiyorsun. Araba kullanıyosun sonuç itibariyle.''
''Bir şey olmaz ya ben profosyonelim sen merak etme.''dedi ama  benim içim hiç rahat değildi. Sürekli gördüğüm kabus geliyordu gözümün önüne. Anıl'ın ''Asya Asya iyi misin? Ağlıyor musun sen?'' demesiyle kendime gelebilmiştim ancak solumuzdan birden çıkan bir tıra doğru gidiyorduk.''ANIIIIIIILLL!!!''

**********************

Dilara'dan

Biz eve geldiğimizde Ozanlar gelmişlerdi. Ancak Asyalar yoktu ki Anıl içlerinde en hızlı araba kullanan kişiydi. Ve buluşma noktalarına genelde hep önce gelirdi ve ''Ne kadar yavaş sürüyorsunuz'' diye Berklere laf atardı. Ama şimdi hala ortalıkta yoklardı.

Biz içeri geçtik ve bir saat boyunca bekledik ama gelmediler. Ben direkt Asya'yı, Berk'te Anıl'ı aradı. Ancak ikisine de ulaşılamıyordu. Hepimiz endişelenmeye başlamıştık. Ben yine yerimde duramayarak Ozanların kocaman salonlarında tur atmaya başladım. Zaten stres yaptığımda ya da heyecanlandığımda ayakta gezinirdim hep. Bu seferde öyle oldu. Ece ne kadar'' Artık otur Dilara'' dese de oturamazdım. Yani oturmak bünyeme ters. ''Ne yapacağız diye bir soru yönelttiğimde hepsi aynı anda ''Bilmiyoruz ''dediler ki bende bilmiyordum.

**********************

Asya'dan

Kalktığımda başım ağrıyordu. Ve elimi başıma koyduğumda elime sıvı bir şey geldi. Elime baktığımda kan vardı. Anıl'a baktığımda ise karnında metal bi madde vardı. O manzarayı görmemle çığlık atmam bir olmuştu resmen. Ağzıma tuzlu bir tat geldiğinde ağladığımı anladım. Hemen telefonu mu bulup bizimkilere haber vermek icin açmaya çalıştım ama şarjım bitmişti.

İstemeye istemeye de olsa Anıl'ın arabaya binmeden önce sol cebine koyduğu telefonuna uzandım. Kolum tamamen kan olmuştu. Anıl'ın da telefonu kapalıydı ama onun ki çarpma etkisiyle kapanmış olmalıydı çünkü hemen açıldı. Direkt rehberden Dilara'yı buldum ve aradım. Açıldığında Dilara'nın '' Anıl nerdesiniz siz delirtecek misinjz beni hayır yani Dilara meraktan ölsünde dünyadan bi Dilara Demir gitsin diye mi uğraşıyosunuz?''dediğinde hıçkırığıma engel olamadım. Dilara ''Asya Asya iyi misin? Noluyo orda Asya bişiy söyle.''dediğinde ise sadece ''Anıl'' diyebilmiştim. Ve yine hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

Şimdiye kadar ki en ekşınlı bölümdü bence xjjxjx. Ama sizin düşüncelerinizde önemli. Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.

İki Dudak Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin