Bölüm 18

39 3 1
                                    

Üçüncü ağızdan

Bugün YGS günü Ece dün gece son çalışmaları yaptı ve erkenden yattı. Tabii onun olanlardan haberi yok. Oğuz ise çalışmaya gerek duymadı. Ege ve Ozan zaten çalışmayacaklardı ki zaten çalışmayada fırsatları olmadı. Berk ve Anıl biraz çalışcaklardı gerçi ama onlarda çalışmadılar. Asya olanlara rağmen gece yatmadan önve bi baktı. Son olarak Dilara hiç bir şekilde çalışamadı. Sadece önceden kalan bilgileri var. Ki o bilgilerde sağlam bilgiler.

YGS bittikten sonra

Eveet sonunda YGS yi de atlattılar. Hemen hemen hepsinin iyi geçti. Yani Oğuz hariç hepsinin iyi geçti. Ama Oğuz'da belki sınırdan girer üniversiteye. Hepsinin hedefi aynı Ankara Hukuk Fakültesi. Zaten Dilara, Ece ve Anıl ortaokuldan beri aynı yerde okumak istiyorlardı. Diğeleri de sonradan dahil oldu. Zaten Ege'de Ozanla aynı yere gitceği için. Hiç ayrılmayacak bir arkadaş grubu görüyoruz. Şimdi olaya dönelim.

Hepsi sınavdan sonra bir kafede buluştular Berk de ordaydı. Ancak Dilara henüz gelmemişti. Berk Dilaraya hala sinirliydi. En sonunda Dilara da geldi. Berk Dilara'nın geldiğini görmedi. Dilara masaya oturduğunda farkedebilmişti onu. Dilara'yı görmesiyle masadan kalkması bir oldu.

Dilara'dan

Dün Berk beni dinlemeden gittiği için kendimi iyi hissetmedim. Asıl duyması gereken şeyi duymamıştı büyük ihtimal ve şimdide beni dinlemiyordu. Bende o yüzden dün kendi kenarıma çekildim. Yani sahil kenarındaki yerime çekildim. Açıkçası Berk gelir diye bekledim ama gelmedi. Tabii niye gelsin ki. Benim buraya gelceğimi biliyo. O yüzden gelmez yani. Ama olsun o sahil kenarı bana iyi geldi. Yoksa YGS m şimdi bu kadar iyi geçmezdi.

Şimdi de masadan kalkıp gitmesi çok koydu. Sîrf ben geldim diye gitti. Ee tabii başka kim yüzünden gitcek. Bende biraz oturduktan sonra kalktım gittim Berk'in arkasından. Bizimkiler yüzüme tip tip bakıyordu. Onları tınlamadan çektim gittim. ''BEEEERK bekle bi beni ya. Konuşmamız lazım.''
''Git Dilara kendini boşu boşuna yorma.''
''Gitmiycem ya durcam burda.''Berk durdu ve
''Aa çok pardon Dilara sen senin istediğin şey olmayınca bize dayak attırıyodun demi? Bide üstüne bundan zevk alıyosun. Afedersin unutmuşum''dedi. Ve yine ćekti gitti. ''Ya bana bak öncesi var onun dinlesene bi.''dememe rağmen arkasına bile bakmadı. Arabasına bindi ve gitti. Bende hemen bir tane taksiye atlayıp gittim peşinden. Evine gitti. Ben de hemen arkasından koştum ama kapıyı yüzüme kapattı. ''Yaa Berk ya bi dinle ya valla açıklamama izin vermen lazım '' bu bağrışlarıma rağmen kapıyı açmadı. Ama benimde inadım inat. Durcam burda gitmicem.

Ece'den

Soğuk rüzgarlar esiyordu ama yapacak bişiy yok artık Oğuz'da bizimle takılcak. Çocuklar ne kadar benim konuşmasalarda en azından aynı ortamda durabiliyoduk. Dilarayla Berk onu da yapamıyolar artık. Noldu ki bunlara? Neyse öğrenirim şimdi.'' Neler oluyo? Dökülün bakalım.''dedim Ege,Ozan ve Anıl bana garip garip baktılar. Asya ise salak mısın der gibi baktı. Ee haklı tabii bu soruyu böyle sormamalıydım. Ama buna rağmen Asya kankam cevap verdi. ''Dilara Berkleri bile bile dövdürttü.''
''Kime?''
''Alp'e desem''
''Oha inanmıyorum Dilara cidden çıtayı yükseltmiş.''
''Evet biraz öyle oldu ama şimdi çok pişman ve perişan durumda.''
''O niye?''
''Berk dinlemiyo diye. Bide yaptığı şey için.''
''Bende soramamıştım noldu diye mağlum arkadaşlar benimle konuşmuyolar olaya açıklık getirmiş olmama rağmen.''
''Şşttt kankalar sakin ortamı germeyelim.''dedi Asya.

Asya'dan

Ya off ya bütün iş bana kaldı. Şu an resmen ortak nokta benim. Vee bişiyler yapmam lazım. Var aklımda bi kaç bişiy gerçide. Dilara ve Ece'de yanımda olsaydı daha iyi olurdu. Neyse bu seferlik bu operasyonu kendim yapmam gerekiyorsa yaparım. Allahım sen bana yardım et. Birazcık yalan söyliycem ama valla hepsi arkadaşlarım için sen biliyon. Yoksa ben hayatta yalan söylemem.

İki Dudak Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin