Den her bog du skal læse nu det er noget jeg har følget med i(handler om min veninde. Så det er en bog skrevet på en rigtig historie)
hey jeg hedder Marie
jeg tænker på om i ville høre lidt om mig. Jeg har lyst hår, blå øjne og
jeg går til skøjtning og elsker at synge.Det er en hel normal skole dag og jeg går på en hel normal gang. Ind til at jeg ser... Bertram😍
Jeg er hel vild med ham, men det jeg ikke lægger mærke til er at min veninde prøver at komme i kontakt med mig. " Marie Marie er du der?" - " hvem! Hvor! Hvad!"
"Hvem kigger du på" - " vent lige lidt du kigger på Bertram. Du er helt sikkert vild med ham" - " hvad nej....eller jo det er jeg vel nok" - " det her skal de andre piger så meget hører"
Hun løber over til pige flokken og siger det. Lige efter løber de alle sammen over til mig
"Marie hvorfor har du ikke sagt noget " siger de i kor "hvor er det vildt du er jo vild med ham" siger en af pigerne. "Hvad gør du så nu" - " hvad menner du" siger jeg " vi skal jo lægge en plan for at i kommer sammen" siger alle pigerne. "Det starter i morgen siger Rhizza (hun er en af mine venner)
Dagen går og vi har fri for skole.SMS samtale
Far: hey Marie. Kommer du hjem efter skole og hygger jeg fik tidligt fri.
Mig: det vil jeg grene. Kommer hjem nu.
Far: ses
Da jeg kom hjem havde min far købt noget slik og vi så en film. Da filmen var slut gik vi i gang med at lave mad. " hvordan var skolen så idag" spurgte han. Jeg ville godt sige alt det med der var sket over i skolen men det er så noget jeg kun siger til min mor. Men hun er ikke kommet hjem i nu.
Efter vi havet spist gik jeg op på mit værelse og så en film. Og gik i seng der ved 21:30
Næste dag.
Jeg vågner tidligt og tager et par grå bukser på og en normal trøje med striber på og går ned og spiser morgen mad. Efter det går jeg ind på mit værelse og gør mig klar. Efter det går jeg i skole.
På vej der over møder jeg Rhizza,Mathilde og Freja " det er den stor dag idag" - " er du klar"
"hvad menner i?" - " det er jo idag at i to skal finde sammen!" - " Hvad! Nej det kan i godt glemme!"
De kigger over på mig, jeg forstod ikke noget " hvad er i ude på?" De fniser bare og kører vider.
Da vi kom over i skolen stod jeg sammen med de ander piger. Bertram var ikke kommet i nu. Jeg stod og holdet øje med hvornår han kom. Pludselig... Der kom han den sødeste og smukkeste dreng i klassen. Men imens jeg stod og kiggede på Bertram stod pigerne bag ved og var klar til når Bertram gik for at gøre sådan at jeg " falder" ind i ham. Der kom han...."aaaar! Ups" jeg faldt over ham så vi lå nede på gulvet.
Han hjalp mig med at samle mine bøger op " det må du altså..." inden jeg fik sagt rasten af sætningen sagde han " det er okay. Det var min skyld jeg så dig ikke" jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. Det var jo min skyld...eller... Det var pigerne der " piger!" - " hvad! Vi gjorder ikke noget"
Jeg var både sur... Men var så glad det var den første samtale med ham!
Vi gik til time. Jeg skulle have natur og teknologi... Jeg kiggede mig lidt omkring også så jeg Bertram stå der over med hans venner! Hvad skal jeg gøre!...
Vi satte os alle sammen ned på en plads. Jeg satte mig på 3. Række. Jeg kunne ikke se Bertram?
Der! Der er han. Men hvad laver han han går jo her over! Øh nej sidder mit hår godt, har jeg noget mellem tænderne!?
Han er på vej! Han er der om 3,2 og 1...... Hvad! Han gik lige forbi! Hvor er han nu?
Jeg vender mig om og lige bag mig sad han på 4. Række. Så kommer læren
"sæt jer ned alle sammen. Idag skal vi lave fælles opgaver 2 og 2.
Okay Clara og Sofie er sammen.......Danny og Sara.......Marie og...
YOU ARE READING
Forbudt kærlighed for Marie
RomanceMarie er en pige på 16 år. Hun er hel vil med Bertram som går i den samme klasse. Men der er vist også en anden som kan lide Marie... Læs historien om Maries kærlighedsliv, og se hvad der sker med Marie og Bertram...? Kommer måske flere serier...