Måske utro med Bertram!

297 11 0
                                    

Jeg gik i chok han var så lækker og så er han også klog😍
Imens Bertram og Victor snakkede lidt kiggede jeg bare på ham.
"Så det er dig som er Marie. Jeg hedder Victor"
"Glæder mig at møde dem" - "når skal vi gå i gang?" Siger Victor
"Ja okay" vi tog vores ting frem og gik igang. Victor sad til højere for mig og Bertram sad til venstre for mig. Victor sad ret tæt op ad mig og snakkede. Jeg fik hans ånde lige i hovede det duftede af mint.
Vi snakkede meget sammen mig og Victor. Så meget at jeg tror at Bertram blev virkelig træt af det. "Jeg tror at jeg går ud og henter noget vand. Skal jeg også tage noget med til jer?" - "ja det kunne være rart med noget vand" siger mig og Victor. Så Bertram går ud og henter noget vand mens mig og Victor lavede enlig ikke lektier. Vi snakkede bare om hinanden.
"Hey Marie. Du må ikke sige til Bertram at jeg har sagt det her men jeg er ret jaloux på ham!" - " hvorfor?" - "fordi at han fandt sådan en sød og smuk pige" - "tak. Din kæreste må være glad for dig!" - "min kæreste? jeg har ikke nogen. Men jeg gad godt at have dig" sagde Victor imens han rykkede sig tættere op ad mig og kiggede lige i mine øjne. "Hvad ville du så nu?" Spørger jeg. "Det her!" Siger han og læner siger frem og kysser! Mig.
Jeg ville have trukket mig men jeg var ret vild med ham og så kyssede han vildt godt. Men så kom Bertram ind. "HVAD FANDEN LAVER I!!"
"Nej Bertram det er ikke som du tror!" - "jo jeg er da ret sikker på at min BEDSTE VEN sad og snavede min kæreste imens jeg så det. Hvad fanden er du for en ven. Vi to skal aldrig være venner mere og Marie. Det er slut. For altid!" - "nej Bertram du må ikke gå!"
"Hvad fanden havde du tænkt på!?" Siger jeg "at du ville droppe Bertram og være sammen med mig!" - "NEJ! Hvad fanden tænker du på!"
Jeg løber ud imens jeg råber på Bertram. "BERTRAM!!"
Men han vender sig ikke om. "Kom nu tilbage"
Men lige inden jeg skulle til at dreje kom jeg til at løbe lige ind i Nina!
"Det må du virkelig..." Jeg kunne bare ikke sige noget for jeg var så ked"
"Marie .. Marie slap af og sig hvad der er galt" også fortalte jeg alt det som var sket. "Hvor gjorde Victor også sådan?" - "jeg ved det ikke?"
"Du må virkelig undskylde at vi blev så sur på dig. Kan du tilgive os?"
"Okay da!" De kom alle sammen over og krammet mig. Det var godt og være tilbage igen. Men jeg havde helt glemt alt det med Bertram og Victor. Men det går nok.
Efter skole tog jeg hjem til Nina.
"Marie" - "ja" - "ville du stadigvæk prøve at komme sammen med Bertram?" - "ja. Men jeg tror ikke at han har lyst til at komme sammen igen efter det han så idag!" - "men det var jo ikke dig som der gjorder det, vel?!" - "nej! Det var ham som der gik igang med det hele ik?" - "jo det..."
Jeg fik en besked

SMS sammentale

Ukendt nummer: hey Marie. Tak for idag.

Mig: hvem er du?

Ukendt nummer: det tror jeg godt du ved!

Mig: øhhh Nej det gør jeg ikke!

Ukendt nummer: DET ER VICTOR!

Mig: nåja der var jo også dig som ødelagde mit LIV!

Ukendt nummer: det ved jeg ikke om man kan sige. Men nu når du ikke er sammen med Bertram så er du jo ledig og det ville sige at du godt kan blive min kæreste! PS du har ikke noget valg!

Mig: HVAD! Nej du skal ikke bare komme og ødelægge mit live og så tro at jeg ville være sammen med DIG!

Ukendt nummer: så det tager jeg som et ja! Ses imorgen skatter!

Mig: NEJ! det kan du ikke bare gøre!

SMS sammentale slut.

"Hvad skrev han? Og hvem var det?" - "det var Victor og han sagde at nu når jeg ikke er sammen med Bertram skulle vi være kærester!"
"HVAD det kan han da bare ikke gør! vel?" - "nej"
Efter jeg havde været hjemme hos Nina tog jeg hjem og lavet mine lektier. Jeg havde ikke lyst til at spise noget eller se tv. Jeg ville bare have Bertram! Så jeg gik i seng bagefter.

Næste morgen.

Som sagt ville jeg stå op, spise morgenmad og gør mig klar men ikke den her morgen. Jeg kunne ikke noget... Andet end at tænke på Bertram... Indtil at jeg så at klokken var 07:38 jeg havet virkeligt travlt. Men jeg noget det....eller så meget jeg kunne nå det. Men da jeg kom over i skolen kiggede jeg mig lidt om også så jeg en flok piger som kom løbene mod mig. "Marie Marie!" - "JA HVAD ER DER!" - " vi ville bare se om du havet det godt" sagde Rhizza "ja for Nina sagde at Victor sagde bare at i to skulle være sammen uden at det var fint med dig!" - "ja ja det er rigtig"
"Hvad ville du gøre?" - "det ved jeg ikke"
Men så kom han (Victor) "hva så Marie" - "lad vær med at snakke til mig!" Jeg vendte mig om og ville gå, men så tog han fat i min hånd og trak mig ind til ham. "Du skal da ikke bare går når jeg snakker til dig" - " giv slip!"

Forbudt kærlighed for MarieWhere stories live. Discover now