"Benjamin! Er du på hans side?!" - "ja og det har jeg altid været!"Jeg løber væk fra ham og over til Bertram.
Jeg prøver og få ham fri, men lænkerne var for stramme til en lille pige som mig. "Marie glem det nu bare! Bertram er ikke noget for dig det er mig som du skal løbe hen i armene på!" Siger Victor
"Hvad? det ville aldrig ske!" Siger jeg "men om du vil det eller ej så skal vi to være sammen!" Siger Victor og knipser med fingrene så Benjamin går hen og tager fat i mig, og slæber mig hen til Victor. Jeg prøvede at kæmpe imod men han var al for stor og stærk. Til sidst kastede han mig hen foran Victor så jeg lå ned på gulvet og kiggede ned i gulvet.
"Kig her op!" Siger Victor. Jeg kigger op på ham, han kiggede på mig med et lyskede smil. "Hvad vil du mig!?" Råber jeg "ikke andet ind at se dig lide" - " hvad mener du?" Siger jeg "jeg ved at hvis jeg satte Bertram fri ville du jo bare komme sammen med ham igen. Såååå..... Jeg har tænkt mig at dræbe ham!" - "Hvad! Men det var ikke aftalen!" - " det ved jeg godt, men jeg ville ikke tage nogle chancer!" Siger han "dit bæst!" Siger jeg. Benjamin tager mig i mine arme og løfter mig op. Efter det binder han mine hænder sammen med et rep. Efter det satte han mig ned på en stol og bandt mig fast til den. Victor tog Bertram i hænderne og sparkede ham ned på jorden så han sad på huk. Victor tog en stor kniv frem og skulle lige til at skære halsen over på ham men så sagde han "Nej det kan jeg ikke gøre" siger Victor. Jeg blev helt lettet men det varede ikke så længe.
"For så ville de beskylde mig for mord..... Så der for skal Benjamin gøre det!" Siger Victor "HVAD! Det kan du da ikke gøre!"
Men Benjamin havde ikke noget valg. Han gik hen til Victor og tog kniven. Victor gik hen til mig og hev mig i håret så jeg kiggede på at Benjamin skulle dræbe Bertram. Men lige inden at kniven ramte hans smukke hud, kastede han kniven lige over mod Viktor så det snittede hans hår. Benjamin skyndte sige at binde Bertram fri og efter mig og imens gav Bertram Victor en Knytnæve lige i ansigtet. Han faldt ned på gulvet og var helt væk.Jeg løb over i armen på Bertram. "Er du okay?!" Spørg jeg "ja"
Jeg var så glad for at se ham. Men lige med et trak han mig ned og sidde og kiggede på mig. "Men det går ikke det her" - "men Bertram!"
Men han svarerede mig ikke. Han gik bare videre.
Benjamin tog min hænder og kiggede på mig.
"Det hele skal nok gå" siger han "tak, men det tror jeg ikke"
"Skal jeg følge dig hjem?" Spørg han "ja tak!"
YOU ARE READING
Forbudt kærlighed for Marie
RomanceMarie er en pige på 16 år. Hun er hel vil med Bertram som går i den samme klasse. Men der er vist også en anden som kan lide Marie... Læs historien om Maries kærlighedsliv, og se hvad der sker med Marie og Bertram...? Kommer måske flere serier...