Den 'nye' ven

229 12 1
                                    

Til sidst fik jeg mig fri af ham. "Hvad fanden tænker du på!"
"At vi to skal være sammen" - "prøv lige at hør her det her er sket for mig en gang før og jeg ved godt hvordan det ender så glem det!"
"Men kan vi ikke bare være venner?" - "hvis du låger ikke at gøre sådan noget igen!" - " okay men hvad skal jeg så gøre for dig nu?"
"Du kan hjælpe mig med at finde min kæreste eller 'X kæreste' hvis du har løst?" - "ja da. Hvad hedder han?" - "Bertram" - "hvornår starter vi?"
"Efter skole" - "fint skal vi så mødes her?" Spørger han "okay ses"
Jeg skønte mig ind til time. Jeg var lige ved at komme forsent. Jeg løb ind på min plads. "Godt nu er vi her vist alle sammen!" Siger læren
Pludselig bankede det på døren. Det var skoleinspektøren. "Er Marie her inde?" Jeg rejste mig op "ja det er mig" - "godt så kom lige med mig"
Så jeg gik med hende. Da vi kom på hendes kontor satte jeg mig ned.
"Marie. Dine lære har sagt at du ikke har været der til nogle timer. Det er ikke godt!" -"ja det må du meget undskylde men det var fordi...."
Jeg noget ikke at dige mere inden at afbrød mig." Marie jeg gider virkelig ikke at høre alle mulige undskylninger, jeg ville bare have at du kommer til timerne, er det forstået?!" Siger inspektøeren "ja det er det forstået" - "godt. Så gå ned til din time nu" så jeg gik ned til time. Og da jeg kom ind kiggede de alle på mig. Jeg kiggede mig lidt rund og jeg så Benjamin. Han vist at jeg kunne sidde over ved ham. Så jeg gik der over og satte mig. "Hvad ville skoleinspektøren?" Viskede han "ikke noget" - "hvorfor ville..." Han noget ikke at sige mere for læren kom "kan i så tiestilde!" - "undskyld" viskede vi. Efter det begyndt vi med at lave vores lektier. Pludselig spørg han mig
"Ved du hvor han er hende" - "øhhh ikke rigtig.... Jeg havde jo ikke tænkt på hvor han er!" - " hvis han har sin mobil kan du så ikke sporer ham?" Siger Benjamin.
"Jo da. Hvorfor havde jeg ikke tænk på det?!" Siger jeg "øhhh det ved jeg ikke?" Efter timen gik mig og Benjamin ud på gangen. Vi prøvede at sorger ham og det virkede. "Det virker Benjamin!" - "hvor er han så?"
"I et lokale på tobaksvej nr. 13" - "godt lad os gå der over efter skole" siger Benjamin. "Okay" jeg skulle ind og have madlavning og Benjamin skulle have idræt. Efter timen gik jeg hen til idrætsalen. Benjamin stod uden foran og ventede på mig. "Skal vi gå?" Spurte han "okay"
Vi tog toget. Det tog ca. 10 minutter. Da vi kom der over var der en stor dør! Vi gik ind af den og der stod Victor!
"Så kom du Marie!" Siger Victor "øhhh Benjamin er os!"
Pludselig er der en som tager mine hænder om bag rykkene.
"Hvad fanen sker der?!" Jeg kigger mig om, jeg kan ikke se Benjamin!
"Hvor har du gjordt af Benjamin!" - "hvem tror du det er der holder dig?!"
Siger Victor "det ved jeg ikke..... Vent lige lidt har du fået Benjamin til..." Siger jeg "ja det har jeg!" Han giver slip på min hænder jeg kigger mig til bage. Det var Benjamin som der stod der!

I må undskyld at det blev så kort😅
Og der kommer ikke nogle ud i påskeferien.

Forbudt kærlighed for MarieWhere stories live. Discover now