2 måneder senerIndfo
Det har været lidt svart at være væk fra ham i så lang tid.
Vi fik ikke afleverede vores opgave fordi at han ikke ville se mig.
Men det må jo være sådan. Victor er også kommet til bage, jeg snakker ikke med ham den eneste jeg snakker med er Benjamin. Vi er blivet rat gode venner, selvom at han har sagt at han godt ville være mere ind det.
Men det er ikke det det handler om nu, det er at der kommer en musikalsk på skole som hedder Romeo og Julie. Men jeg ved ikke om jeg ville være med? Jeg kan jo godt lide at synge.Jeg går i skole på en hel normal mandag og skriver lidt med Rhizza.
På vejen mødte jeg Benjamin, så vi kom til at følges i skole. Vi snakkede om at nu var det tog uger siden at der skete al det der med Bertram og Victor. "Marie" - "ja hvad er der?" - ".....er du sikker på at du ikke har låst til at komme sammen?" - "ja... Eller ikke på måde JA, men jeg har bare ikke lige låst til at være sammen med nogle lige nu" han sagde ikke noget
Jeg tro at det blev lidt akavet for ham.
Da vi kom hen til skolen løb pigerne hen mod mig. "Marie Marie Marie!"
"HVAD!" - "skal du ikke mele dig til musikalen!?" Siger de "jeg ved ikke riget...." - "jamen du skal vi har sedlen her. Og måske kan det være at Bertram også meler sig til?" Jeg tager sedlen i hånden. "Er der nogle der har en kuglepen?" Siger jeg Mathilde giver mig en. Efter jeg havde udfylde den tog pigerne den og lagde den ned i en kasse. "Så er du tilmeldt og nu kan du ikke sige fra lige meget om du bliver Julie
og Bertram bliver Romeo!" Siger pigerne.
"RING RING!" Klokken ringer og jeg skal have matematik.
Efter matematik gik jeg sammen med Benjamin hen til næste time (idræt)
Pigerne skulle spille håndbold og drengen fodbold. Jeg gad virkelig ikke at spille håndbold eller fodbold, det er bare ikke lige mig.
Men jeg havde jo ikke noget val. Mit i idræts timen kom der en lære ind.
"Øhh er der nogle som der hedder Marie her inde?" Siger læren
"Ja! Her over" jeg rak hånden op og gik hen til ham.
"Hvad er der?"spørg jeg "vi ville gerne hører dig synge! Så vi ved du kan få hovederollen!" - "okay! Hvor skal jeg hen....og havd mente du med VI ville gerne høre dig synge?!" - "der er jo også de ander voksne som er med til at lave det, de skal jo også sige ja for at du kan være med"
"Okay" jeg smuttede fra idræt og gik med ham der manden.
"Og så hedder jeg Lars, lige så du ved det" siger læren (Lars)
Da vi kom hen til hvor de ander voksne var. "Hej Marie. Jeg hedder Lars" siger en af de 2 lærer. "Og jeg hedder Lise" - "og jeg hedder Mikael"
"Hyggeligt at møde jer" siger jeg "når Marie, du ville gerne være med i musikalen i år!" Siger Lise "ja det ville jeg gerne" - "godt så kan du sangen som hedder "Blackbrid"?" - " ja det gør jeg" - "godt kan du så ikke synge den?" Siger Lars "jo det kan jeg godt. Blackbird singing on....."2 minutter efter.
"Flot! Det var rigtig godt" siger de alle 3. "Tak. Hvad skal jeg så nu?"
"Øhhh.... Vi skal lige snakke om om du skal være med i musikalen.
Så hvis du lige smutter ud fra døren så snakker vi lige om det"
siger Mikael. "Okay" siger jeg. Da jeg kom ud fra rummet gik Jeg i panik.
Hvad vis at de syndes det var det dårligst de har hørt.
Pludselig opnår døren. "Marie kom lige ind!" Siger Lars "okay" jeg går der ind og de sidder bare og kigger på mig. "Marie du var rigtig god men du er DSV ikke god nok til en.....?"Hvad mån de siger. Skriv dit svar nede i kommentar.
Undskyld for stavefejl😅👌🏼
YOU ARE READING
Forbudt kærlighed for Marie
RomanceMarie er en pige på 16 år. Hun er hel vil med Bertram som går i den samme klasse. Men der er vist også en anden som kan lide Marie... Læs historien om Maries kærlighedsliv, og se hvad der sker med Marie og Bertram...? Kommer måske flere serier...