Jeg ved nu at....

138 8 2
                                    

"Når men.....tak...tror jeg?" Siger Amalie.
"Vi kunne måske mødes en dag?" Siger han. "Ja det kunne godt være?"
"Hvad med på lørdag!?" - "ja det ville jeg meget gerne!" Siger hun.
"Når men jeg må gå nu!.... Jeg skal jo til time!" Siger hun og vender sig om og går. "VENDT!" Røber han og løber hen til hende. Hun vender sig om og kigger ham i øjne. "Jeg hedder Amalie" siger hun og vender sig om og går. "Amalie" siger han stille og går i stå. Nu ved jeg bare at alt ville gå lige efter planen!
Jeg SMS'er til Amalie og spøger hvor hun er. Men hun svarer ikke.
Så SMS'er jeg til Bertram. Og han svarer jo som altid.

SMS samtale

Mig: Hva'så skat.

Bertram: ikke så meget. Dig?

Mig: jeg ville bare spøger om du kunne være sammen efter skole?

Bertram: ja det tror jeg godt at jeg kan?.... Hvad snakker jeg om jeg har altid tid til at være sammen med dig!

Mig: godt så ses vi efter skole! Love you!

Bertram: love you too!

SMS samtale slut.

Efter jeg havde snakkede med Bertram gik jeg til time. Efter timen var slut havde vi fri. Jeg fandt Bertram og så føltes vi hjem. Vi snakkede om alt det der var sket med Victor og Amalie. "Det er godt at Victor kunne lide Amalie!" Siger jeg "ja det har du rat i! For så kan jeg få dig for mig selv!...... Eller jeg mener..... Så kan vi være sammen igen" siger han og rødmer lidt og tager min hånd. Jeg stopper op. Kigger ham dumpt i øjne. Det var begyndt at små regne lidt. Og så ret meget. "Ej nu begynder det at regne, jeg må heller skynde mig hjem!" Siger jeg og går. Men lige da jeg tager det først skridt glider jeg. Og er ved at falde bag over. Men Bertram løber over og griber mig! Så han holder i mig så jeg lægger oven på hans knæ. Og kigger ham lige i øjne. Jeg siger "Bertram! Jeg elsker dig!" - "jeg elsker også dig❤️" siger han og kyser mig! Og det begynder bare at regnen meget mere. Vi kyser i et lille stykke tid. Og efter lidt slipper vi den bege to. Og solen kommer igen. Bertram hjælper mig op og stå.
" nu ved jeg at jeg altid ville være din!" Siger han og kigger mig i øjne og giver mig et lille smil på læben. "Vi ses imorgen" siger jeg. Og vi går hver vores vej........


Tusinde tak fordi du gad at læse dette kapitel❤️
Og i må undskyld for stavefejl🙌🏼

Og så må i gerne give den en lille stjerne og hvis du ikke følger mig så må du også godt gøre det.....😏🙌🏼❤️

Kys og knus fra ~Freia.....👌🏼

Forbudt kærlighed for MarieOnde histórias criam vida. Descubra agora