Du ved at jeg foraltid ville være din.....

183 8 4
                                    

Jeg ikke bag ud. Jeg ser Bertram lidt længer bag ud. Det her har bare været den bedste dag i mit liv. Jeg glæder mig til at se ham igen imorgen!
Lidt efter brummer min mobil. Jeg tager den op af lommen. Det er min far.

Sammentale med far.

Far: hey skat. Hvor er du hende?

Mig: jeg er på vej hjem nu.

Far: godt for mig om mor har noget vigtig at fortælle dig!

Mig: hvad er det?

Far: det for du af vide når du kommer hjem!

Mig: okay. Skynder hjem!

Far: godt så ses vi!

Mig: ja ses!

Sammentalen slut

Da jeg kom hjem sad mor og far adskilt for hinanden. Jeg tænkte at det var lidt mærkeligt. For de er jo gift ik.....? "Er der noget galt?" Spørg jeg og går ind til dem. "Nej.... Eller jo...." Siger mor. "Hvad er der så galt...?" Siger jeg og sætter mig hen imellem dem. "Nu må du ikke misforstå os men..... Vi kan ikke være sammen mere!" - " HVAD!!!!!!!!!! Det kan i da bare ikke gøre!" - " men vi elsker bare ikke hinanden mere.... Så jeg bliver her og far har fundet et andet sted at bo" siger mor og går ud i køkkenet.
Jeg viste ikke havd jeg skulle gøre. Så jeg løb ind på mit Værløse og grad..... Lidt efter bankede min mor på. "Skrid!" Råbte jeg. Men hun kom ind alligevel. "Skat, hør nu lig...." - "NEJ! Jeg gider ikke og høre på dig og far mere!" Siger jeg og tager dynen over mig helt. "Men hvis du ville snakke, så kommer du bare ud igen" siger hun og går.
Jeg tager min telefon og skriver til en gruppe hvor Rhizza, Mathilde, Nina, Freja og Viktoria er med.

SMS sammentale. R=Rhizza, M=Mathilde, N=Nina, F=Freja og V=Viktoria

Mig: piger jeg har virkelig brug for jeres hjælp!

M: hvad er det?

N: er der sket dig noget..?

F: er du okay?

R: ?

V: hvad er der sket?

Mig: det er fordi at min mor og far skal skeles. Og jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv?

V: ej mener du det!

Mig: ja!

N: øh øh..... Det var ikke den bedste ting at få af vide!

R:bare rolige det skal nok gå!

F: du kan altid snakke med os om det!

M: ja det har Freja rat i! Du kan altid komme til os eller snakke med os!

Mig: tusinde tak! Elsker jer!

Alle sammen: VI ELSKER OGSÅ DIG!

SMS sammentale slut.

Efter jeg havde snakkede med pigerne fik jeg det meget beder. De gø virkelig men verden beder ind nogle siden før!
Jeg glæder mig til at komme i skole imorgen! Men måske skulle jeg også skrive til Bertram..... Men jeg er så..... Og der faldt jeg i søvn.........

Hej allesammen!
Jeg er super glad for at der er nogle der stadig gider at læse min historie....😏👌🏼❤️  og i må også meget undskyld at der gik et stykke tid før jeg begyndt at skrive igen...... Men det var fordi at jeg på en måde ikke rigtig havde tid...😩🙌🏼💔

Men ellers må i undskyld for stavefejl og så noget......😅👌🏼❤️
Og så må i have det godt indtil vi ses igen.....✌🏼️😏❤️

Kys og knus fra ~Freia.....👌🏼

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forbudt kærlighed for MarieWhere stories live. Discover now