"Jeg er vild med dig" - " er du for jeg er også ret vild med dig"
Jeg kigger mig omkring jeg kunne ikke se de andre.
"Marie. Ville du være min" siger Bertram. " ja!"
Vi går hen til en bænk og sætter os ned. Han tager mine hænder. "Marie du er den sødest og smukkest pige jeg kender" - " hvad så nu" siger jeg med et smil. Han kommer tætter på så vi sider helt op af hinanden. Jeg lægger mit hoved på skrå og kigger op på ham. Han læner sig langsomt frem det sammen gør jeg og lukker mine øjne. Vores læber mødes.
Jeg trækker mig. Han kigger bare på mig. "Hvad er der" siger han
"Jeg tror at de andre kommer nu" - " okay skal vi holde det for os selv eller hvad" det ved jeg ikke" - "Hvad med at onsdag, torsdag og fredag er det kun os to der ved det og så kan vi sige det på mandag til dem" siger Bertram. " ja det kan vi godt"
Da de andre kom her hen begyndte de alle sammen og snakke i munden på hinanden. "Når hvad laver i så" - "hvor blev i af"......
"der er ikke sket noget" siger jeg "kom lad os så gå hen i Rema" siger Nina
Inden vi gik gav han mig et stykke papirer. Det var hans telefon nummer som er stod der på.Efter Rema.
Da vi kom tilbage skulle vi have dansk. Jeg sad sammen med Freja og Mathilde. "Hvad var det så enlig Frederik ville sige til jer da vi
gik over til Rema?" - "ikke noget. Men da vi ville gå tilbage så vi at i stod og holdte i hånd" sagde Freja "ja så vi gik bare hen til de andre og så sporet vi Frederik hvad han ville sige til os. Han sagde bare det var sådan at Marie og Bertram kunne være lidt alene sammen.
"Hvad! Havde de også en plan for at mig og Bertram kunne være sammen ?!" - " måske, måske ikke"
Så kom læren. Han sagde at vi skulle læse en bog og lave en bog-rapport.
Øv øv! Men det skulle jo ske en gang imellem at det kom at man skulle lave en bog-rapport. Ring Ring! "Timen er slut, tak for idag"
"Hey Marie hvad skal du nu?" Siger Rhizza "jeg tror at jeg skal hjem og lave den der bog-rapport....nej nej! Det var bare for sjovt. Jeg skal være sammen med..." Hvis jeg sagde jeg skulle være sammen med Bertram så tro de jo nok at jeg er sammen med han... Selv om jeg er det?
"Du skal være sammen med" - " min søster. Ja min søster!" - " er hun ikke på efterskole?" - " hun er kommet hjem.... Men kun idag.... Så jeg må skynde mig hjem!"
Jeg kørte ikke hjem med de andre piger idag for jeg skulle mødes med Bertram i parken. Da jeg kom der hen sad han på en bænk. Jeg listede mig der hen og lagde mine hænder op foran hans øjne.
"Gæt hvem" - " er det dig Marie" - "ja det er det" jeg tog mine hænder væk fra hans øjne og satte mig ved siden af ham. Han gav mig et kys på kinden. "Hva så" - "ikke så meget" - " hvad ville du lave" siger han
"Det ved jeg virkelig ikke" - "hvad med at du kan lærer mig lidt fodbold?"
"Er du sikker på at du har lyst?" - "ja ja det bliver sjovt"
Vi går hen på fodboldbanen. Vi spiler i et stykke tid. Jeg fik en SMSSMS sammentale.
Rhizza: hey Marie hvad laver du?
Mig: ikke så meget
Rhizza: har du lyst til at lave lektier sammen med Mathilde, Freja, Nina, Viktoria og mig?
Mig: okay. Hvor skal det være og hvornår?
Rhizza: hjemme hos Mathilde og det er kl.15:30
Mig: okay kommer. Ses
SMS samtale slut.
"Jeg bliver nyd til at gå nu jeg skal mødes med de andre piger om en halv time" - "det er okay ses imorgen"
Jeg skynder mig hjem og gør mig klar og går over til Mathilde. Da jeg kom der over snakkede vi endel om alt andet en lektier. "Når Marie hvordan går det med dig og Bertram?!" - "øhhh fint...tro jeg nok. I må ikke sige det her til nogle men mig og Bertram er blevet kærester."
YOU ARE READING
Forbudt kærlighed for Marie
RomanceMarie er en pige på 16 år. Hun er hel vil med Bertram som går i den samme klasse. Men der er vist også en anden som kan lide Marie... Læs historien om Maries kærlighedsliv, og se hvad der sker med Marie og Bertram...? Kommer måske flere serier...