Da vi kom ud i gården sagde Bertram at han blev nød til at gå.
Efter han var gået kom jeg i tanke om det Victor gav mig jeg tog den lille ting op ad min lomme, og så at det var et lille stykke papir som var krøllet sammen. Jeg foldede det ud og så at der stod en besked på den.
Der stod
" kom over til parken klokken 21:00 ved den lille legeplads
Jeg har noget som du ville være rat gad for at få igen.
Din V"Jeg ved ikke rigtig om jeg skulle kom eller lade som ingenting?
Mennnnn jeg kom alligevel.Kl. 20:57
Jeg var henne ved den lille legeplads.
Jeg kunne ikke se Victor nogle steder. Hvor bliver han mån af?Kl. 21:48
Hvor bliver han mån af?
Nu ville jeg alså ikke vente mere. Så jeg tog toget hjem.
Da jeg kom ind i huset kiggede jeg mig lidt om. Der var ikke nogle.
Jeg fik op på mit værelse og så stor VICTOR sku der inde!
"HVAD FANDEN LAVER DU HER!" Siger jeg.
Men han sagde ikke noget han løb bare hen til vinduet og sprang ud!
(Han døde ikke der er kun 1 og 1/2 meter ned)
Jeg skyndte mig og lede hele mit værelse igennem. Hvad vis han nu havde taget noget? Jeg tog min telefon og skrev med Rhizza og Nina.SMS samtale.
Mig: Rhizza og Nina jeg har noget vildt vigtig at fortælle jer!
Rhizza: hvad er det?
Nina: ja hvad er det?
Mig: over i skolen kom Victor hen til mig og Bertram og han gav mig et lille stykke papir hvor der stod at jeg skulle komme over i parken kl. 21:00. Det gjorder jeg så men han var der ikke så jeg tog hjem også når jeg kommer op på mit værelse stor Victor og ruder rundt i mine ting.
Rhizza: HVAD!
Nina: ved du hvorfor han gjorder det?
Mig: nej!
Rhizza: vi kan snakke om det i morgen. Ses
Nina: ja ses.
Mig: see.
SMS samtale slut.
Jeg lægger mig i min seng og lægger mig til at sove der ved 00:00.
Næste morgen var jeg sent på den. Jeg stod op 07:45 så det ville sige at jeg have 15 minutter til at komme i skole!
Men jeg noget det næsten. Da jeg kom over i skolen stod Victor foran mit skab.
Jeg gik hen til det og lagde min ting ind i det. Da jeg lukkede det igen stod Victor bag ved mit skab og kiggede på mig. "Øhhh Hej...." Siger jeg "hej smukke!" Siger Victor "hold op med at kald mig det!"
Siger jeg. "Hey Marie!" Siger Bertram som der lagde sine ting i sit skab som er lige ved siden af mit.
"Hej skat!" Siger jeg "hvad laver han her?" Siger Bertram.
"Nååår du skulle også til at gå, ik Victor!" Siger jeg og skubber ham væk.
"Hvad lavede han her?" Siger Bertram.
"Nårrr ikke noget. Skal vi gå til time?" - "okaay"Så vi smutter hen til madlavnings rummet og gå hen til vores hold.
Nogle timer efter er vi færdige skal vi spise forkerst. Jeg sider sammen med pigerne. Vi snakker om alt det der er sket idag. Også begynder Nina og snakke musikalen. "Hey Marie kom du enlig vider?" Siger Nina
"Ja, jeg blev faktisk Julie!" - "HVAD! Blev du virkelig!" Siger Nina
"Ja jeg gjorder. Og gæt hvem der blev Romeo?!" - "blev det Bertram?!" Siger alle pigerne så højt at drengen vendte sige om og kiggede på os.
"Vær nu lige lidt stille!" Siger jeg "undskyld" siger de.
"Men ja det blev Bertram. Men der er også det som ikke er så godt for Victor skal også være Romeo!" Siger jeg "HVAD!" Siger de i kor.Tak fordi at du gad og læse med.
Og undskyld for stavefejl😅Skriv en kommentar om hvad du tro der sker i kapitel 13?
YOU ARE READING
Forbudt kærlighed for Marie
RomanceMarie er en pige på 16 år. Hun er hel vil med Bertram som går i den samme klasse. Men der er vist også en anden som kan lide Marie... Læs historien om Maries kærlighedsliv, og se hvad der sker med Marie og Bertram...? Kommer måske flere serier...