En birolle, du skal være Julie!" - "hvad skal jeg være Julie!" - "ja det skal du." Siger Jens "tillykke" siger Mikael "tak!" Siger jeg "godt så kommer du her imorgen klokken 8!" Siger Jens " okay" siger jeg. Jeg skulle lige til at gå men så sagde Jens "vent Marie! Du skal jo lige have dit manuskript!"
Jeg løber hen og henter det, men så kom jeg i tanke om at det kunne være rat fedt at vilde hvem jeg skal spille hovedrollen med (alså hvem der skal være Romeo) "øhh Jens?" Siger jeg "ja hvad er der?" - "det bare fordi jeg ville spøger om i vidste hvem der skulle være Romeo?" - "det ved vi godt.....men hvorfor?" Siger Jens "det var bare for de jeg ville spøger om jeg måske kunne få det af vide så jeg kunne øve lidt sammen med ham?!"
"Ja det kan du godt. Det er ....." Pludselig kom der en ind af døren jeg kunne ikke rigtig se hvem det var for han havde en sort hættetrøje på som
der dækkede over hans ansigt. Han tager den pludselig af og så kan man se hans ansigt....det....det....det er BERTRAM! " du kom som kaldt, det er Bertram som skal være Romeo!" Siger Jens. Bertram og jeg kigger bare på hinanden. "Godt men så kan i jo gå ud og øve sammen ik?" Vi siger ikke noget vi går bare ud og sætter os på bænken, unden for lokalet.
Jeg sad og tinget på at i Romeo og Julie kysser de jo, men det er jo en fri billedet til at blive kærester med Bertram igen! "Marie" siger Bertram
"Øhhh.....ja" - "hved du godt at der er to Romeoer i det her stykke!?"
"NEJ! Hvem er den anden?" Han er helt stille.
"Det.... Det....Det er Victor!" - "HVAD! Victor!" - "ja det er det"
Jeg er helt væk, jeg troede at jeg kunne få lidt tid alene med Bertram for mig selv. Men det ville Gud åben bart ikke have!
"Jeg forstå godt vis du syndes at det kunne være rat hvis du kunne kun! Være dig og Victor. Han er vist meget bedere ind mig😔" siger Bertram
"Nej, overhoved ikke jeg ville bare være sammen med dig!" Okay det skulle jeg nok ikke havde sagt højt eller hvad?
"Marie. Jeg har tænk over alt det der er sket og har også snakkede med Benjamin om det og han har sagt det hele. Sååååååå........hvis du har låst ville du så godt...." - "ja ja ja.......øhhhh eller jeg menner, meget gerne😅"
Han tager min hånd op så vores hånd falder mådes efter det fletter vi fingre. Han rejste sig op og kiggede på mig.
"Marie. Undskyld at jeg har været sur på dig og ikke ville snakke. Det har været lidt svært her på det sidste og så ville jeg bare ikke snakke med nogle" siger Bertram "det er helt okay....( det er bare ikke okay han kunne havde sagt det til mig og jeg kunne hjælpe ham!😤😖)" siger/tænker jeg.
"Tak" siger han. Jeg rejst mig op og han tog min hånd vi skulle til at gå ud i gården men så kom Victor!😟 "hey Marie og dig der!" Siger Victor
"Kom Bertram lad os gå" siger jeg men lige med det jeg skulle til at gå tog VICTOR MIN HÅND! "Hvad fanden laver du!" Siger jeg. Men han lage et eller andet i min hånd, jeg lage den bare ned i min bukselomme og gik videre.Hvad tro du Victor gav Marie?
Kom med dit svar i kommentar.Tak fordi at i gad og læse med og undskyld for stavefejl😄
YOU ARE READING
Forbudt kærlighed for Marie
RomanceMarie er en pige på 16 år. Hun er hel vil med Bertram som går i den samme klasse. Men der er vist også en anden som kan lide Marie... Læs historien om Maries kærlighedsliv, og se hvad der sker med Marie og Bertram...? Kommer måske flere serier...