"Beyler, bayanlar! Lütfen beni dinleyin."
Sam ile konuşmamı yarıda kesip ayağa kalkan Gigi'ye döndüm. Uğultuyla dolu olan salonda herkes sessizleşmişti. Gigi memnuniyetle gülümsüyordu. Üstünde ona çok yakışan siyah bir elbise vardı. Elinde şarap kadehini tutuyordu. Çok zarif görünüyordu. Büyüleyici duruyordu. İnsanları etkilemekten hoşlandığının farkındaydım. Başarılı olduğu bir şeyden hoşlandığı için onu yargılayamazdım.
"Bildiğiniz üzere, Zayn dün yeni klibini yayınladı." Sandalyelerinde oturan insanlar kısa süreli bir alkış tuttular. Onlara baktım. Çoğunu tanımıyordum, tanıdıklarımı da sevmiyordum. Burada bulunma mantığımı sorgulamaya başlıyordum.
"Şarkı muhteşemdi Zayn!" Gigi adımı söylediğinde tekrar ona döndüm. Gülümsedim. Konuşmasına devam etti. "Bu başarın beni gururlandırıyor. Harika bir adamsın, sana sahip olduğum için çok şanslıyım. Seni seviyorum Zayn."
Ah, bayılacaktım. Dişlerimi göstererek güldüm ve kafamı salladım. Bunu yapmak gittikçe daha da zorlaşıyordu. Şu lanet gün bitse de şuradan defolup gitsek diye dua etmeye başlayacaktım neredeyse.
Gigi kadehini havaya kaldırdı. "Zayn'e."
Diğer herkes de kadehlerini kaldırıp tekrarladı. "Zayn'e."
İçimden küfrettim. Masada duran kadehi alıp kafama diktim ve sonuna kadar içtim. Kadehi dudaklarımdan çektiğinde bana yeterli gelmediğini fark ettim. Sert bir şeylere ihtiyacım vardı. Buradan kurtulmaya ihtiyacım vardı.
Herkes kendi işine döndüğünde sandalyemden kalktım. Sonrasında Gigi'nin hareketlerimi dikkatle izlediğini fark ettim. Dudaklarımı okuyacağını düşünerek dudaklarımı hareket ettirdim. "İşeyip geleceğim."
Kıkırdadı ve kafasını salladı. Hızlı adımlarla lavaboya ilerledim. Kapıyı açıp içeri girdim ve arkamdan kilitledim. Kapıya yaslanıp derin nefesler aldım. Orada biraz daha dursaydım kafayı yiyecektim.
"Tebrik ederim."
Bir anda önümde beliriveren Liv düşüncelerimi keskin bir şekilde kesti. Yüzüne baktım. Her zamanki gibi çok güzeldi. Bugün her zaman olduğunun aksine üstünde kırmızı, sade bir elbise vardı. Siktir. Bu ona çok yakışmıştı.
Büyüleyici görüntüsünün etkisinden zar zor sıyrıldım. "Neden tebrik ediyorsun?"
Hafifçe tebessüm etti. "Klip güzeldi."
Kahkaha attım. "Demek sizin oralarda Wi-Fi çekiyor."
"Lütfen benden bahsetmeyelim. Yıldız sensin. Gigi ile birbirinize verdiğiniz öpücüklerden bahsetmeye ne dersin?"
"Kıskanıyor musun?"
"Kıskanmalı mıyım?"
"Bilirsin, Gigi ile çıkıyorum. Seni ise kafamdan uyduruyorum. O gerçek, sen değilsin. Bilemedim, kıskansan mı?"
"Dalga geçiyorsun."
"Liv, sen gerçek değilsin."
Bakışlarını kaçırdı. "Nereden biliyorsun?"
"Bir anda karşımda belirmen, evime kilit olmadan girebilmen yeterli bir sebep değil mi? Uydurmuyorsam nesin? Uzaylı da olabilirsin, ama ben öyle şeylere inanmam. Muhtemelen deliyim ve kafamda kusursuz kız imajı olarak seni yaratıyorum."
"Kusursuz mu?"
"Evet, kusursuz."
"Beni kusursuz mu buluyorsun?"
Ofladım. "Bulmuyorum Liv, senin kusursuzluğun göreceli değil."
"Zayn, deli değilsin."
"Hı-hı. Tabii. Hatta sen de gerçeksin."
"Öyleyim."
"Benimle dalga geçme."
"Geçmiyorum. Bir gün beni bulacaksın."
"Bence ilk önce kaybettiğim aklımı bulmalıyım."
"Hayır Zayn, kaybettiğin kalbini bulmalısın."
Bir şey söylemedim. O an için söyleyecek bir şey bulamadım. Çok haklıydı. Ait olmadığım bir yerde, ait olmadığım insanlarlaydım. Gerçek arkadaşlarımı özlemiştim. Ama onların arasına dönemezdim. Her şeyi bok etmekte üstüme yoktu, bir şeyleri toparlayamıyordum. Sadece toparlamışım gibi hissediyordum, sonra Liv ortaya çıkıp gerçekte ne haltlar döndüğünü, kendimi nasıl kandırdığımı bana gösteriyordu.
"Zayn?" Kapı tıklandı. Bu Gigi'nin sesiydi. Gözlerim Liv'in gözleriyle buluştu. Bana anlayışlı bir ifadeyle bakıyordu.
"Gideyim," diye mırıldandı. "Sana iyi eğlenceler."
"Hayır," deyip elimi uzattım fakat o çoktan ortadan kaybolmuştu.
"Zayn?" dedi tekrar Gigi. "Sen kendi kendine mi konuşuyorsun?"
Gözlerimi devirdim. Hızla kapının kilidini açıp kapıyı açtım. Gigi ile burun buruna gelmiştim. "Hı," dedim alayla. "Kendi kendime konuşuyorum, deliyim ben."
Gigi'nin yanından geçip tekrar o ruhuma işkence çektiren salona girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gone
FanfictionZayn, doğum gününde normal ama bir o kadar da ilginç bir kızla tanışır. Bir anlığına kafasındaki bütün sorunları atabilmesini sağlayan bir kız... Liv. Fakat ertesi gün olduğunda kızdan hiçbir iz bulamayacaktır. Ve Zayn'in aklını bir soru kurcalamakt...