Říká se, že sláva mění lidi. Fanoušci daných celebrit to nevidí, myslí si, že je všechno v pořádku, ale co když je jejich idol, jejich role model, jejich crush na dně? Na dně z celého světa? Na dně z fanoušků, kteří jim jsou neustále v patách, na dně z fotografů a paparazzi, kteří jim nedají pokoj. Poté už to s celebritami začne něco dělat a ony skončí unavení a bez smyslu života. Bez nálady se usmát, ale fanoušci nevědí, že to oni na těch rtech bez úsměvu mají podíl.
Jindy to zase fanoušci přehánějí a pořád řeší ty špatné chvilky jako útoky paparazzi, fotografů, fanoušků,řeší jenom jeho přítelkyně a nadávají ji, zaměřují se na hádky s jinými fanoušky, kteří neobdivují jejich idola, ale někoho jiného a postupně zapomínají na to, že jejich idol má i dobré chvilky, že si žije svůj sen, že je za to všechno rád, že by měli hlasovat za něj v různých awards a ne se hádat s ostatními, že svoji přítelkyni miluje a to, že jí nadávají jak ji tak i ho ničí.
Jaké to bude pro dívku, která je naprosto na dně a věří, že jednoho dne potká někoho kdo ji zachrání z depresí , hádek, rodičů a těch hnusných věcí okolo? Rodiče, škola, kamarádi... Všude nátlak, hádky a lež, ale takhle ona dál nemůže.
Jaké to bude pro kluka, který je na dně ze slávy, moc velké pozornosti fanynek a žádného klidu? Každý od něj očekává to nejlepší, každý očekává jeho úsměv na titulních stránkách časopisu, nejlepší alba, videoklipy a nejprodávanější písničky. Ale on takhle dál nemůže.
A jaké to bude když se oba potkají, ona v něm uvidí záchranu svého života, ale on tohle udělat nemůže, protože už má jinou lásku?
Bude se jí vyhýbat, ignorovat ji a to jen protože ví, že by se do ni zamiloval, jenže ona mu pokoj nedá a nevzdá to s někým v kom vidí aspoň kousíček dobrého za tím špatným, zkaženým a namyšleným obalem.
Příběh o slávě, zničených snech, nešťastné lásce Justina a Paige. Dokáže se, ale nešťastná láska změnit v něco kouzelného a krásného.
Nikdy neříkejte nikdy.
YOU ARE READING
Famous
FanfictionŘíká se, že sláva mění lidi. Fanoušci daných celebrit to nevidí, myslí si, že je všechno v pořádku, ale co když je jejich idol, jejich role model, jejich crush na dně? Na dně z celého světa? Na dně z fanoušků, kteří jim jsou neustále v patách, na dn...