Stres, nedočkavost, natěšenost a bůh ví co dalšího jsem cítila při čekání na meet and greet, které mělo proběhnout už před půl hodinou, ale to by to nebyl Justin kdyby se trošku nezpozdil. Megan mi pevně drtila ruku, zatímco já na venek nedávala najevo žádné emoce. Ostatní beliebers až brečeli nedočkavostí a mě to nedalo, ale trošku jsem se nad tím usmála. Já je naprosto chápu, kdybych Justina nepoznala už dřív, tak pravděpodobně jsem na tom stejně. Řada se posouvala, s Megan jsem byla už domluvená, že každá půjdeme zvlášť, tak to každé vyhovovalo. Megan si užije svých pár sekund naprostého šoku z toho jak je Justin krásný a já...vlastně ani nevím co mám v plánu.
Před námi stály nějaké dvě holky ve věku okolo šestnácti let a vypadaly mile Jedna z nich se na nás otočila a hned jak mě zaregistrovala tak zatahala její kamarádku za ruku a začala jí něco šeptat. Pak se každá otočila, obě mě změřily pohledem a dál se věnovaly šílení z Justina. Bylo mi to víc než nepříjemné, ale neřešila jsem to. Raději ani nechci vědět co si o mě myslí po tom všem co bulvár psal.
Pomalu, ale jistě už se fotily ty dvě holky, Justinovi něco řekly, objaly se a ochranka je tlačila pryč. Megan šla na řadu a já už cítila bušit mé srdce. Čekala jsem už za závěsem vedle fotografa a čekala až mě ochranka nechá jít dál. Justin se na Megan usmál, hned se k ní natáhl a objal ji. Při focení ji dal pusu na tvář a mnou projela žárlivost. Já vím, já vím, neměla bych, když Justin tohle dělá pořád a všem, ale přeci jen je to dokonalá Megan. Prohodila s ním pár slov, ale mezitím jsem si všimla, že si mě Justin všiml a cítila jsem jeho oči na mně, ale nechtěla jsem na to nějak reagovat. Jen jsem se usmála a sklopila oči do země. Megan odešla aniž by jí ochranka dala nějaký povel , zato mě musel nějaký bodyguard probudit z jakéhosi tranzu a popohnat mě dál. V řadě jsem byla poslední, takže zas tak jsem spěchat nemusela.
Udělala jsem asi tři kroky a ocitla se u Justina, který se ale choval jako bych byla další z davu. Usmál se na mě jako by mě nikdy dříve neviděl. Natáhl ke mě ruce na znamení, že mě chce obejmout a když jsem se do jeho náruče dostala, div to se mnou neseklo, kvůli jeho vůni, tak si mě přitiskl tak pevně, že jsem myslela že mi dojde vzduch.
CO TO MÁ SAKRA BÝT?
Nemohla jsem si to odpustit, ale sáhla jsem mu na zadek s tím, že jsem mu do zadní kapsy strčila svoje telefonní číslo s nadějí, že si toho všimne.
"Pojď si stoupnout přede mě. Mám nápad na fotku," řekl, když jsme se dostali z objímání na fázi, kdy se fotíme.
Udělala jsem jak řekl a stoupla si před něj. Justin si stoupl za mě a omotal kolem mě zezadu ruce, já se těch jeho chytla a když jsem ucítila jeho rty na mé tváři, začal se mi svírat žaludek a srdce se mi rozbušilo, což Justin musel cítit, protože jsem cítila jeho úsměv na mé kůži. Zachvěla jsem se. Moje hruď stoupala a zase klesala tak viditelně, že jsem se bála, že na fotce to bude vypadat příšerně. Fotograf zachytil ten moment a já stála přímo naproti Justinovi. Teď nebo nikdy.
"Proč mi tohle děláš?" Vypadlo ze mě strašně rychle.
"Co jako?" Podíval se na mě ve smyslu kdo jsi, já tě neznám, nevím o co jde. A to mě ranilo. Najednou jako by se mi zatmělo před očima a já viděla jen ho. Ty slova mi stále zněly v hlavě, ale než jsem se stačila vzpamatovat, ochranka už mě tahala pryč od Justina. Naposledy jsem se otočila se slzami v očích, ale Justin mě neviděl. Prošla jsem jakousi místností a dál už na mě čekala Megan s velkým úsměvem, který odhaloval snad všechny její zuby. Když mě, ale uviděla hned jí úsměv zmizel.
"Co udělal????" Vystartovala hned, ale já mávla rukou, utřela si slzy a usmála se. Ve skrývání emocí jsem někdy až překvapivě dobrá.
"Pojďme si užít koncert," řekla jsem tiše, popadla Megan za ruku a šli jsme najít svoje VIP místa. Celou cestou jsem měla opět hlavu plnou Justina. Nechápu to. Napřed mě zachrání, potom ignoruje, pak mě sveze autem a teď dělá jako kdyby snad ani neměl ponětí o co jde. Někdy mi přijde, že kluci jsou složitější než matematika a to je co říct.
YOU ARE READING
Famous
FanfictionŘíká se, že sláva mění lidi. Fanoušci daných celebrit to nevidí, myslí si, že je všechno v pořádku, ale co když je jejich idol, jejich role model, jejich crush na dně? Na dně z celého světa? Na dně z fanoušků, kteří jim jsou neustále v patách, na dn...