Následující den jsem se opět vydala jako poslušný králík na hotel, kde jsem odpracovala vše jak jsem měla. Cestou tam jsem cítila pohledy pár lidí, ale všechno jsem nějak ignorovala a s pocitem, že mám na hlavě například stojící vlas jsem pokračovala v cestě. Jenže kdyby to zůstalo jen u cesty do práce. Vše pokračovalo i v práci, kde na mě pár mých spolupracovníků hledělo jako na výjev a vzhledem k tomu, že s nikým nemám nejlepší vztah, možná to je proto, že nejsem zrovna jejich věková kategorie, tak jsem neměla odvahu se zeptat. Jenže všechna moje trpělivost vypršela na cestě zpět domů, kdy se na mě jedna nevinně vypadající holčička podívala a hned se otočila na mámu, které něco pošeptala. V ruce měla plyšového medvídka, který měl tričko s nápisem Justin Bieber. A v ten moment mi to i došlo. Určitě se rozhlásilo, co se stalo mezi mnou a Justinem. Vždycky jsem chtěla, aby o mě lidé spekulovali jako o té co něco měla s Justinem, ale to jsem netušila jaké to vážně je. Nepříjemné pohledy všech lidí okolo, které mě přímo probodávali až do hloubi duše byli k nevydržení, proto jsem byla nesmírně ráda, když jsem se dostala domů a zavřela dveře od vnějšího světa. Dala jsem si salát, který byl v lednici ještě od mámy a šla nahoru. Lehla jsem si na postel, pustila televizi, kde právě běželi zprávy. A hned jsem toho, že jsem ten krám vůbec zapínala, začala litovat.
Slavný zpěvák Justin Bieber byl spatřen v klubu kde ochránil jednu neznámou dívku od znásilnění. Je tahle mladá dáma jeho přítelkyní? A co na to říká Selena?
Dál jsem to poslouchat nemohla a raději to vypnula. Celá rudá od naštvání jsem musela jít k oknu a nadechnout se svěžího vánku, ale vyrušil mě zvonící mobil. Megan. Divím se, že má ještě tu drzost mi zavolat, ale stejně jsem její hovor přijala.
"Než něco řekneš tak mě nech ti říct, že Justin tady bude mít koncert za dva týdny a já mám dva lístky na M&G a vzhledem k tomu, že jsi jediná koho znám a kdo si to zaslouží tak ti volám abych ti řekla, že jdeš se mnou."
ŠOK.Projel mnou nemožně velký proud energie a vzrušení. Nezmohla jsem se ani na jediné slovo, nevím co na to říct. Nevím jestli tam chci jít, ale jeví se to jako dobrá příležitost z Justina všechno dostat.
"Co za to chceš?" odvětila jsem trošku až hnusně.
"Stačí když půjdeš. Ty lístky jsou od tátovi firmy, tak si s tím nedělej hlavu."
Zaráží mě jak mile mluví. Někde v tom bude háček.
"Fajn."
"Dobře. Nechceš zajít ven a všechno si vyříkat? Prosím."
"Doraž za půl hodiny."
"Budu tam," na jejím hlase šlo poznat, že se právě usmála. Třeba se naše kamarádství opět obnoví, ale raději si nebudu nic nalhávat. Neodpustím jí to, že se vyspala s mým klukem, na to nikdy nezapomenu.
Po celém dni jsem byla strašně unavená, tak jsem si šla dát pořádnou sprchu než Megan dorazí. Všechno jsem ze sebe smyla a hned mi bylo líp, ve sprše se dokážu vždycky tak nějak odreagovat a relaxovat. Trošku jsem se upravila v zrcadlu, přeci jenom nechci vypadat jako zombie znuděný svým vlastním životem. Udělala jsem popcorn, připravila pár chipsů a udělala koktejl, který jsme si vždycky dělali. Pak už někdo zaklepal na dveře a mě bylo jasné kdo to je.
"Ahoj," snažila jsem se usmát na opět dokonale vypadající Megan. Vešla do domu a posadila se na gauč a já ji následovala. Tohle bude opravdu zajímavé.
"Omlouvám se ti za všechno, za všechno co jsem udělala, vím, že to byla blbost, měla jsem tě poslechnout a ani se na té párty neukázat, někdo mi musel dát něco do pití, protože vůbec nevím, že se to stalo, probudila jsem se prostě vedle něj a bez oblečení. Všechno mě to mrzí, ráda bych ti to nějak vynahradila a doufám, že setkání s Justinem bude dostačující. Vždycky pro mě budeš nejlepší kamarádka, ta co se mnou prožila většinu dětství, ta co mě dostala přes nejhorší chvilky, ta co mi byla vždycky oporou. My dvě. To je navždy a žádný kluk nám to nesmí pokazit. Tak tě prosím...Odpusť mi."
YOU ARE READING
Famous
FanfictionŘíká se, že sláva mění lidi. Fanoušci daných celebrit to nevidí, myslí si, že je všechno v pořádku, ale co když je jejich idol, jejich role model, jejich crush na dně? Na dně z celého světa? Na dně z fanoušků, kteří jim jsou neustále v patách, na dn...