Znáte ten pocit adrenalinu v krvi když děláte něco zakázaného nebo něco za něčími zády? Právě ho prožívám. Rozhodla jsem se vytratit z domu a jít do jednoho klubu, kde vím, že mi dají jaký alkohol budu chtít aniž by se ptali na občanku. Momentálně sedím na jedné z barových židliček v mega podpatcích, na které, ale bezpochyby zapomenu pokud budu do sebe lít alkohol v tempu jako do teď. Jsem tu ani ne půl hodiny a už se mi začínala trošku motat hlava, ale to byl jedině dobrý signál. Moje vyzývavější šaty s výstřihem do V upoutali pozornost ne jednoho kluka/muže a i přes to, že mi to moc lichotilo, vzadu s pár přáteli seděl jeden, který mě zaujal nejvíce. Možná to bylo tím, že se neuvěřitelně podobal na Justina, možná to bylo tím šarmem, který z něj proudil až ke mě, možná tím stylem.
"Tohle je pro vás," vyrušil mě z pozorování barman. Podal mi panáka a s úsměvem odešel obsloužit dalšího ožralu co seděl opodál. Podívala jsem se kolem sebe a nějaký kluk, mohl mít tak 18 let, se na mě díval a jakmile věděl, že má moji pozornost zvedl svého panáka do vzduchu jako gesto pozdravu. Vypadal celkem mile a když jsem do sebe hodila obsah skleničky, ten neznámý už vyrazil mým směrem.
"Nechceš si zatančit?" S milým úsměvem se na mě podíval a podal mi ruku, aby jsem se ho mohla chytit což jsem také mile ráda udělala. Když jsem vstala trošku jsem zavrávorala, ale on mě podepřel, takže jsem se měla čeho chytit. Vytáhl mě na parket a aniž bych si to uvědomovala, tančila jsem s ním do rytmu hudby, která hrála tak nahlas, že to muselo jít slyšet na kilometry daleko. Tančil se mnou tělo na tělo, ale já si jeho přítomnosti užívala. Když jsem k němu byla otočená zády a on byl na mě tak nalepený, že kdybych se otočila tak se automaticky políbíme. Měla jsem v sobě tolik alkoholu, že mi bylo jedno, že ho neznám, ale otočila jsem se a obmotala ruce kolem jeho krku a on dal ty jeho na můj zadek a přitáhl si mě k sobě. Okamžitě mě začal líbat na krku a poté přešel k mým rtům, napřed byl jemný, ale potom bez povolení strčil jazyk do mojí pusy. Jenže mě to vůbec nevadilo, užívala jsem si jako normální teenager, odreagovala jsem se.
"Jak se jmenuješ?" Zeptal se mě když se ode mě odtrhl, ale musel mluvit přímo do ucha, aby jsem ho vůbec slyšela.
"Paige" zařvala jsem, aby to slyšel.
"Já jsem Paul," usmál se a opět jsem se nechala unést hudbou. Ani nevím jestli jsem mu dobře rozuměla, ale dneska mi je všechno jedno. Dneska je to moje noc.
Po pár písničkách mi vběhla neuvěřitelná bolest do kotníku, Paul si toho všiml a odtáhl mě bokem, aby jsem se mohla posadit. Naneštěstí to bylo hned vedle toho kluka, který mě dříve zaujal. Ta podoba s Justinem byla až neskutečná, jenže co by Justin dělal tady v Evropě, ještě k tomu někde v zapadlém městečku v Německu? Kdybych aspoň slyšela, jestli nemluví anglicky, tak bych se přesvědčila o tom jestli to Justin je nebo ne, ale takhle bych začala šílet a nakonec by to on nebyl a ještě bych si udělala trapas. Raději jsem tu myšlenku nechala být a věnovala se Paulovi, který se mi snažil rozhýbat kotník. Jenže on už s kotníkem nehýbal, on se mi snažil rukou dostat až pod šaty, naštěstí byl na začátku jeho poznávací cesty, takže jsem mu tu ruku ještě srazila, ale on se postavil na nohy a sedl si obkročmo na mě. Začala jsem se bránit, ale marně. Paul si dokonce začal rozepínat zip od kalhot a mě vyhrnul šaty a nějak se mu podařilo mi sundat kalhotky. Na tomhle konci lidi moc nebyli a většina tančila a nebo takové věci ignorovala. Všude jen smích, líbající se páry a tančící lidi. Paul se na mě převážil celou jeho vahou, což způsobilo, že jsem si lehla a i přesto, že jsem se bránila o sto šest vší mojí silou a snažila se řvát, tak Paul mě zastavoval polibky, lépe řečeno mi surově strčil jazyk až do krku. Bála jsem se, že se stane něco co nechci. Nechci se s ním vyspat. Nechci abych byla znásilněna. Nechci.
YOU ARE READING
Famous
FanfictionŘíká se, že sláva mění lidi. Fanoušci daných celebrit to nevidí, myslí si, že je všechno v pořádku, ale co když je jejich idol, jejich role model, jejich crush na dně? Na dně z celého světa? Na dně z fanoušků, kteří jim jsou neustále v patách, na dn...