8.Famous- "Get Ready"

265 11 2
                                    

Dny utíkaly rychle, já pořád byla u Megan a jejím rodičům moje přítomnost nevadila. Našim jsem zavolala a řekla, že potřebuji chvilku čas a všechno vyřešit a ten den D nastal. Dnes byl den koncertu a meet and greet což znamenalo setkat se s Justinem. Rozhodla jsem se jít sama, takže Megan půjde také sama. Na digitálních hodinách u postele svítila čísla 8:54, Megan byla dole a já ještě spala v pokoji pro hosty, kde jsem se cítila už jako doma skoro. 

S úsměvem jsem vstala a došla do koupelny. Naštěstí jsem si zjistila kdy jsou naši v práci a šla jsem si sbalit pár věcí, abych tu něco měla a nepůjčovala si vše od Megan.  

Vyčistila jsem si zuby, vyčistila pleť a zbytek jsem zatím neřešila. Šla jsem dolů, kde seděla Megan s její sestrou Katie u stolu a o něčem se horlivě dohadovaly. 

"Tak co se tu děje?" Věnovala jsem každé z nich úsměv, sedla si na židli vedle šestnáctileté Katie a z druhé strany vedle Megan.

"Katie tvrdí, že Justina neznáš," vyhodila rukama do vzduchu Megan. Povytáhla jsem překvapeně obočí nad tím, že vážně řeší něco takového. 

"No hele Katie...Musím ti asi zkazit, nebo zlepšit náladu, ale já se s Justinem znám," řekla jsem jako by to nic nebylo i když jsem v hloubce duše řvala jak o život, že něco takového mám čest říct. 

"Jo a já jsem manželka Harryho Stylese a můj milenec je George Shelley. hahahha," zasmála se ironicky. 

"Joo George je v posteli dobrej," mrkla jsem na ni a ona jen otevřela pusu dokořán. Megan se zasmála a já po chvilce taky. 

"Nechtěla jsi říct Justin?" Drbla do mě Megan. 

"Počkat. Ty to myslíš vážně? Ty se znáš s Justinem?" 

"Jop," 

"Tak tohle musím vstřebat," odběhla někam po schodech Katie. Chudinka, ale já s Megan jsme jí to říkaly už dřív a byl její problém, že nám nevěřila.

Katie je taková královna školy, má svoje poskoky, je krásná, ale pořád si myslím, že méně než Megan. Může působit namyšleně, ale podle mě se v ní jen něco zlomilo od rozchodu s jejím ex. Začala se lépe oblékat, malovat a prostě zkrásněla. Možná to dělala proto aby dala najevo o co přišel. Chytrá holka.

"Tak ta nevyleze několik hodin. Minule vstřebávala to, že jdu s Alexem ven asi dvě hodiny," zasmála se Megan. 

Dneska jsem měla strašně dobrou náladu, čekalo mě setkání s Justinem a koncert ve VIP sekci. Co víc si přát? 

"Takže jak to dneska bude?" 

"Taaakže," začala Megan. Asi už měla naplánovanou každou minutku, "vyrážíme za tři hodiny, M&G začíná kolem čtvrté až páté, zajdeme ještě na nákupy a já si chci koupit něco pěkného na sebe a možná si to obleču.  Zbytek dořešíme později." 

"Zkus se mezi větama nadechnout," zasmála jsem se po jejím dlouhém projevu. 

"Promiň. Jsem z toho všeho na nervy a nemůžu uvěřit, že potkám TOHO Justina Biebera!" Pořádně zdůraznila slovo TOHO pro lepší efekt. Měla jsem chuť se začít smát, protože přece jen já jsem do něj asi zamilovaná už jiným způsobem než jen platonicky. 

"No jo furt," otráveně jsem vstala ze židle a šla se napít coca-coly, která stála na lince.  "Kde jsou vlastně vaši?" 

"Netuším. Asi někam jeli,"pokrčila rameny Megan a zapla televizi, zatímco jsem se rozhodla zabrat koupelnu, dát si srpchu a umýt vlasy, ať jsem pěkně svěží.  

Vysušila a vyžehlila jsem si pořádně vlasy, dala si make-up a hodila jsem na sebe župan.Šla jsem do pokoje a zamířila ke skříni. Tohle bude ještě těžké. 

Už uběhlo asi pět minut a já pořád stála zahleděná do skříně s tím, že nemám ponětí co by mi slušelo nejvíc.  

"Megaaaaaaaan!" Zařvala jsem jako kdyby šlo o život. No ne, že by nešlo ale ne až tam moc.

"Co se stalo?" Přiběhla celá udýchaná. 

"Nevím co na sebe," smutně jsem se na ni podívala a Megan jen protočila očima, vzala mě a za ruku a odtáhla mě do jejího pokoje kam hned zamířila ke skříni.

"A vybírej," 

Popravdě, jestli něco miluji tak je to její styl oblékání. Na jednu stranu ležérní až sportovní a na druhou strašně elegantní a zbohatlický. Megan totiž sluší snad všechno takže si mohla dovolit od každého stylu něco. Já jsem spíše typ co nijak nevyniká. Džíny, tričko a na to bundičku a jde se, ale dnešek má být něco víc, takže jsem musela zajít k její sekci spíše zbohatlického stylu kde jsou převážně flitry a všechno se jednoduše třpytí. 

Hned mi do oka padla bílá lehce průsvitná košile , hned jsem věděla, že když ji zastrčím do světlých roztrhaných jeansů tak tím nic nepokazím. A měla jsem pravdu. Vypadalo to vážně dobře. K tomu zlaté hodiny a ostnatý náramek také ve zlaté barvě a masivní řetěz, jak jinak než ve zlaté barvě okolo krku. 

Nejenže to vypadalo dobře, já se v tom dobře i cítila takže to bylo jen dobré znamení. Někdy je i v jednoduchosti síla a myslím, že tohle není až tak přeplácané. Nemohla jsem si ale odpustit můj styl a vzala si k tomu svoje oblíbené bílé tenisky. Do uší jsem si dala jen pyramidky a popadla Meganinu kabelku přes rameno. Byla jsem více než spokojená. Naštěstí jsem měla francouzskou manikůru kterou mi udělala nedávno Megan a pořád to vypadalo dobře takže nehty sem řešit nemusela. 

Zatímco jsem si upravila make-up a dala všechno do kabelky tak se nachystala Megan. Černé úzké džíny, bílé nízké converse tenisky, volné krátké tričko a zlaté doplňky. Opět a znova vypadala bohovsky. Až mnou trošku projela závist, ale pořád si říkám, že každý je dokonalý takový jaký je. 

Když o tom přemýšlím zase, tak každý by si o sobě měl svým způsobem myslet do zdravé míry, že je krásný. Nikdo nemá rád když se někdo jiný lituje. A i když si myslíte, že jste nejtlustější na světě, vždycky jsou tu horší. Když si myslíte, že jste škaredí, nikdy to není pravda. 

Nevím kdo udal ten trend, že hubenost je v módě a drží se to už několik tisíc let, ale nevím proč by každý nemohl být svým způsobem hezký. Když projde nějaká blondýna s prsy větší než USA, ale za to s povahou jak největší kráva tak se kluk otočí spíš za ní než za normální brunetkou, se kterou by se v životě měl určitě lépe. 

Každá dívka by se měla cítit krásná, bez výjimky. A pokud se tak necítí, určitě je způsob jak se to dá zařídit. 

Neříkám ať každý začne být namyšlený, ale nikdo nemá rád když někdo lituje sám sebe. Myslím tím, že když vám řekne kluk  jak je ošklivý a nikdo ho nechce, určitě se vám to protiví. A naopak. Když holka říká jak je tlustá a škaredá tak to na kluky působí stejným dojmem. 

Udělejte něco pro sebe, pro pocit krásy a nelitujte se. Nikdo by totiž neměl být na dně z něčeho co ani není pravda, protože každý má v sobě najěké kouzlo, které jednou přitáhne druhou polovičku. 

MÁTE TU I OBRÁZEK ABY JSTE MĚLI PŘEDSTAVU CO SI PAIGE NA SEBE OBLÉKLA:) 

Omlouvám se za neaktivitu, ale nemám čas. Když mám náladu tak si sednu k notebooku a začnu psát, ale většinou musím mít inspiraci a také tu náladu, takže doufám, že se moc nezlobíte.

Jinak jsem si všimla překročené hranice 2 tisíc přečtení Famous takže moc děkuji! x 

-K

FamousWhere stories live. Discover now