Týden od doby co se máma sbalila i s bráchou a jeli na chatu, pomalu ale jistě uběhl a den kdy se mají vracet byl tady. Nevím jistě jestli řeknu všechno co se stalo, nevím jak se mám chovat, nevím jak reagovat, nevím nic.
Bylo kolem poledne, já opět vysedávala u okna s limonádou v ruce, sluchátky v uších a s knížkou, kterou jsem se rozhodla dočíst a do doby, než se mi v mobilu spustila písnička As Long As You Love Me, se mi to dařilo. Teď už jsem myšlenkami opět u Justina. Proč se mi to děje? Opět jsem se usmála nad představou co vše se stalo a neubránila jsem se a musela jsem se dotknout svých rtů, abych si lépe vzpomněla jak to vše probíhalo, a i když si nepamatuji polovinu noci, jsem ráda, za to co vím.
Z mého myšlení mně vytrhlo zvonění u dveří, které přehlušilo i písničku. Sundala jsem sluchátka, limonádu si položila na stůl a neochotně jsem vstala ke dveřím, ve kterých stál táta, což jsem zjistila hned po tom co jsem se podívala kukátkem.
"Ty nemáš klíče?" zamrmlala jsem. Mohla jsem být milejší a po týdnu, co jsem ho neviděla říct, aspoň 'ahoj', ale to by bylo až moc milé.
"Nechal jsem je v kanceláři, snad ti to tolik neublížilo?" vešel dovnitř a položil svůj kufřík v předsíni na komodu.
"Takže jsi to zvládla všechno?" posadil se na gauč zatímco já jsem si šla udělat kafe.
"Jak vidíš..." rozmáchla jsem rukama, aby se podíval na dům, který stojí přesně tak jako když odjel.
Táta zapnul televizi a to se mi nelíbilo už od prvního momentu, kdy jsem uslyšela hrát Baby od našeho slavného Justina.
"Hele to je ten tvůj, ne?" usmál se na mě táta. Nervozitou mi začalo bít srdce, nahodila jsem falešný úsměv a obličej se mi zkroutil do tvaru, jakoby říkal cože?
"Nešílíš náhodou po něm jako polovina světa?" zasmál se znovu, když viděl můj obličej. Trošku se mi oddechlo, protože jsem myslela, že něco ví a kdyby se řídil podle drbů z televize, nebylo by to dobré.
Písnička přestala hrát, já už seděla s horkou kávou v křesle, táta ležel na gauči a četl si noviny. Jenže by to nebyla stanice, aby o Justinovi neřekli nějakou tu novinku.
Justinovi fanoušci si o Justina začínají dělat velké starosti. Hned po tom co opustil Německo a vrátil se zpět do Ameriky se objevil v klubu s další dívkou. Nejenom, že tahle popová senzace jménem Justin Bieber si v poslední dobou kluby oblíbil, ale i o slečny nemá nouzi.
Prozatím, ale pořád není známé jak to je s onou dívkou z německého klubu, kde ji zachránil a poté na něj byla vznešená obžaloba.
Žaludek se mi svíral, srdce mi bušilo o sto šest, táta na mě musel něco poznat, ale nedal to najevo. Když jsem se, ale musela chytit za hlavu, protože se mi až nechutně zatmělo před očima, tak už se na mě vážně zadíval.
"Jsi v pořádku?"
"Jo, jasně nic mi není. Jenom si půjdu lehnout nahoru."
Opatrně jsem vstala s hrnkem horké kávy a šla do svého pokoje s nadějí, že v televizi nebudou pokračovat o určité věci s Justinem. Vrátila jsem se na své místo u okna a zadívala se na horký den venku. Bylo mi už o něco lépe, protože jsem to nějak vstřebala, ale pořád tomu nevěřím. Proč to pořád řeší? Justin už to přece vyřešil, ale média to budou pořád rozebírat? Nejde mi to do hlavy o co jim vlastně jde. Jestli jim jde o pravdu, tak by to už měli nechat.
"Vážně ti nic není? Vůbec mě nevnímáš." Cukla jsem s sebou když jsem ucítila tátovu ruku na mém rameni. Asi na mě mluvil už delší dobu, ale já nevnímala.
YOU ARE READING
Famous
FanfictionŘíká se, že sláva mění lidi. Fanoušci daných celebrit to nevidí, myslí si, že je všechno v pořádku, ale co když je jejich idol, jejich role model, jejich crush na dně? Na dně z celého světa? Na dně z fanoušků, kteří jim jsou neustále v patách, na dn...