Capitolul 10

2.1K 85 0
                                    

Duminica , ora 15:40

Chiar nu vreau sa merg la petrecerea asta , nu îmi plac petrecerile astea , ma plictisesc . Toată lumea se preface ca te asculta ,ca iti sunt prieteni dar de fapt toti aștepta prima ocazie în care vei gresii . Sunt o grămadă de jurnaliști , în locurile de genu' , la evenimentele astea pompoase .
Am încercat sa o conving pe mama sa ma lase sa stau acasă dar mi-a spus ca dacă mai vreau sa mai am motorul , sa merg cu ei la porcăria aia , de eveniment .
Nu am voie ca la astfel de evenimente sa ma îmbrac în pantaloni ,asa ca m-am îmbrăcat intr-o rochie care sa ma caracterizeze . Măcar dacă sunt în rochie , sa fie o rochie care îmi place mult și ma face sa ma simt bine în ea .
Orice as face gândul îmi zboară la bratara pe care o țin pe încheietura mâinii stângi . As vrea sa știu de la ce vine "D" și ce semnifica acea scoica . Este posibil ca D-ul sa fie de la inițiala iubitei sale iar scoica ,ceva ce sa le aducă aminte unde s-au întâlnit sau ceva pe aproape de ideea asta ....
O bătaie puternică , în usa ma face sa tresar și sa revin cu picioarele pe pământ .
  - Prințeso , ajuta-ma cu nenorocita asta de cravata , ma chinui la ea de peste 5 minute . Doamne de ce trebuie sa port , cravata asta ?
-Acum faci pe victima ? Tu mereu porți cravate și nu te-am auzit niciodată sa te plângi . Oricum te ajut , îmi place sa te vad ca nu te descurci .se încrunta imediat la mine dar încruntatura ii dispare imediat ce se uita pe încheietura mea
- Observ ca ții mult la bratara asta . Emm , se vede ca bratara asta este de baiat ... Deci ?
- Am găsit-o !!! Mulțumit ? În plus îmi place . Ai vreo problema cu asta ? Ce nu am voie sa port o inofensiva bratara ?
- OK , nebuno , ca nu am zis ca nu ai voie sa o porți. Eram curios de unde ... l-am întrerupt , deja își baga coada prea mult în întâmplările mele ,din ultimele 2 zile . Nu prea știu de ce nu ii spun despre nesuferitul ,ăla . Ba da știu , pentru ca nici eu nu știu nimic despre el.
- Nu mai fii asa curios ! Eu nu ma bag în relația ta cu Alessia ....gata l-am blocat ,numai știe ce sa spuna , asa ii trebuie dacă se pune cu mine .
- Hai , sa mergem , mama și bunicul ne așteptă.îmi place  când cedează în fata mea , oricum numai avea ce sa spuna .
- Pai... și tata ?!bunicul și mama au venit fără tata ,cu pretextul ca tata mai avea niște afaceri de rezolvat și ca urmează sa vina și el peste puțin . Mama a spus ca o sa vina înainte de petrecerea asta , acasă .
- Ne întâlnim cu el ,la hotel .
- La hotel ?!De ce sa stam la hotel ? Nu mergem la sala de evenimente , la cea care mergem de când suntem mici?când eram mica îmi plăcea sa merg la evenimentele astea , pentru ca toată lumea se purta frumos cu mine și atunci chiar nu se prefaceau.
-Nu , prințeso ,nu facem  în sala noastră ....
- De ce ? Mie îmi place sala aia. Pana la urma este un eveniment creat de familia noastră.
-Emm, evenimentul ăsta se dedica unui prieten de al bunicului .
- Atunci eu nu merg ,  ca sa stau numai cu oameni în vârstă  și mai ales nu vreau sa merg pentru ca nu cunosc sala.
- Emm , vino, pentru bunicu'. În plus nu o sa se dea cu bombe asa ca ....știe cum sa joace , se folosește de punctele mele slabe. Acum nu am ce sa fac . Trebuie sa accept , doar este vorba de bunicul .
- Ok, oricum cred ca ieșea foarte urat dacă nu veneam .
În timp ce coboram scările Edan m-a complimentat de peste 10 ori . Acum ca ma gândesc mai bine , îmi place cum arat,chiar îmi place .
Ca de obicei  Aylin nu era gata . Fetele erau deja aici , chiar nu ma simt bine ca nu este și Michelle dar pana la urma a fost urat ceea ce a făcut . Chiar dacă Aless nu mi-a spus ceva despre ea și Edan ,eu imi dau seama ca ea simte ceva pentru el . Sunt doi fraieri , se vede ca și el simte ceva , chiar dacă este puțin  , se vede ca simte ceva .

În sfârșit a coborât și Aylin , a meritat așteptarea pentru ca arata demențial . De fapt toti arătăm minunat .
- Emma, o sa mergi cu noi .in momentul în care am ieșit din casa iar eu ma îndreptam spre motor aud vocea mamei .
- Dar mama.... uite sunt îmbrăcată bine  și pentru motor și pentru evenimentul asta . Te rog , lasă-ma sa merg cu ce vreau eu .
- Nu Emma , mergi cu noi și cu asta am încheiat.
Simțeam cum îmi vine sa plâng , simțeam lacrimile cum îmi inunda ochii . Edan, a observat ca îmi venea sa plâng asa ca se baga pentru mine .
- Mama,Emm poate sa meargă cu una dintre mașinile ei. Adică nu este motor ,deci...  Și pana la urma este un șofer bun și o sa fie în fața noastră .
- Da !!! Da !!!Da!! O sa stau numai în fata voastră .îmi venea sa ii sar în brate lui Edan și sa îl pup pana îl albesc .Am cel mai tare frate !
-Fie,sa ai grija ! Adresa este Strada Withren , petrecerea se tine la Gold Luxe.
- Mersi , mersi ,mersi !!!nu puteam sa fiu mai bucuroasa de atât, îmi place sa stau cu ei dar discuțiile lor sunt plictisitoare . Hei , vrea vreuna sa vina cu mine ? Ma uitam la prietenele mele , pentru ca știam ca Aly nu avea sa meargă cu o "nebuna care nu știe cum sa moara ", asa îmi spune mereu .
- Merg eu ! Mia se vedea ca ea chair vrea sa meargă cu mine și ca ii face placere sa stea cu mine . Cu ea pot sa vorbesc orice , știe tot despre mine .... ma rog în ultimul timp a cam rămas în urma....
- Bine , hai sa vedem ce mașina luam .....
Eu deja știam ce mașina sa îmi iau din garaj dar voiam sa vad daca Mia îmi mai știe gusturile .
Bineînțeles , Mia fiind cea care știe tot despre mine a nimerit și mașina mea preferata .
Îmi place mașina  asta dar motorul este iubirea mea .

Iubirea Cursei // Wattys2018//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum