Perspectiva lui Edan
Totul este luminat dar totuși întunericul parca pune stăpânire pe mine și pe sufletul meu . Simt cum totul aici este mai ușor ,cum aici pot sa fiu fericit în totalitate , aici pare o viata mai buna . Singurul meu gând este la Emma . Ea de ce nu este aici ? M-a lăsat singur ? De ce sunt singur în locul ăsta ?
-Edan!aud o voce destul de familiara
Ma întorc sa ma uit prin locul ăsta gol dar nu observ pe nimeni . Ma plimb ca sa vad dacă persoana cu vocea pe care o ador ,este cu mine și îmi este alături și aici .
-Edan, de ce te-am rănit ?aud din nou acea voce minunata .
-Unde ești ?întreb eu derutat și încep sa alerg dar simt ca alerg degeaba .
Nu am niciun rezultat ,vocea aceea nu îmi răspunde și eu încă alerg . De ce nu pot sa o vad ? Oare viata mea se termina aici ?
-Iarta-ma!tipa aceeași voce .
-De ce te ascunzi ? De ce sa te iert ?Ma așez pe iarba moale și ma uit împrejur . Nu este nimic ,sunt doar eu ,sunt singur într-un loc pe care nu îl știu . Oricum locul ăsta mă liniștește ,ma face sa ma simt acasă dar sufletul meu are un mare gol . Ce îmi lipsește ? Eu simt ca aici am tot . Ma simt ciudat ...nu am mai simțit asa ceva niciodată .
-Sa știi ca te iubesc !din nou se aude acea voce .In acel moment ma ridic brusc în picioare și observ o silueta care se apropie de mine . Ma apropii și eu de ea dar pare ca drumul se face din ce în ce mai lung și îmi da senzația ca nu o sa o ating niciodată . Încep sa alerg ca sa pot sa ajung la ea . O iubesc enorm pe posesoarea vocii și știu ca ea ma poate ajuta sa iau o decizie , dacă sa rămân aici sau sa ma întorc . Știu ca dacă nu o sa îmi dea cineva un impuls , eu voi lua o decizie greșită . Dacă o sa îmi fie frica sa ma întorc și o sa rămân aici ? Dacă nu o sa fie buna decizia pe care am luat-o?
-Lupta ! Te știu un luptător !o noua voce se aude dar de data asta este o voce mai puternica .
După ce vocea se aude mai apare încă o silueta dar de data asta este mai înaltă . Nu pot sa îmi dau seama cine sunt dar după voce i-am recunoscut imediat . Ambele siluete au pe ele cate un veșmânt alb ,care le acoperă fata și formele corpului .
-Nu ma lasă !încă o voce pe care o iubesc , se aude și mai apare încă o silueta .
Eu alerg spre ele iar acestea se opresc brusc . Când am vazut ca s-au oprit am început sa alerg și mai repede . Alerg și simt ca o sa cad dar ceva ma întărește și în sfârșit am ajuns la acele siluete . Ma uit la fiecare dar nu le vad chipul dar le simt parfumul .
-Ce sa fac ?întreb eu derutat
-Gândește-te ce te tine aici și ce te tine în cealaltă lume .spune încet Alessia
-Aici nu ma tine nimic dar totuși simt ca ma tine totul ......
-Vreau sa vii lângă noi ,nu sa ramai aici . Edan ,aici nu este locul tău .îmi spune Emma în timp ce își da jos veșmântul și îmi lasă ocazia sa ii vad chipul angelic .Imediat după ea își da și Alessia , veșmântul jos și ii observ chipul de porțelan .
-Dacă nu lupți acum o sa regreți mereu .se aude și vocea bunicului și acesta îmi sare în brate și ma strânge cu putere .
După ce își termina îmbrățișarea dispare dar nu înainte de a îmi spune sa lupt . Acum am rămas doar cu Emma și Alessia . Ele nu fac altceva decât sa se uite la mine și sa îmi zâmbeasca .
-Sa ma întorc ?le inteb eu speriat
-Da!îmi răspund amândouă în cor dar înainte de a le mai spune ceva ambele dispar .Rămân singur și am de luat cea mai grea decizie din viata mea . De ce nu mi-au dat un sfat ? De ce nu au mai rămas cu mine ? De ce m-au lăsat singur?
CITEȘTI
Iubirea Cursei // Wattys2018//
Romance"Îmi era greu sa iubesc și sa ma las sa fiu iubit, dar a apărut ea , fata care mi-a schimbat orice perspectiva a vieții...... - Ajută-mă sa te țin lângă mine .ii șoptesc după care o sarut pentru o secunda - Nu am cum sa fac asta...eu nu pot sa fac...