Capitolul 21

1.5K 72 10
                                    


Am stat câteva minute ,bune,gândindu-mă la Dylan și la ce inseamna el pentru mine și la ceea ce este intre noi .... Bănuiesc ca este ceva . El ar putea sa fie viitorul meu ,sa fie ceea ce fără de care nu as putea sa trăiesc ,sa fie drogul pe care vreau sa îl iau . Nu credeam ca un băiat te poate face sa te simti asa fericita . Recunosc ca mi-a plăcut și mie de anumiți băieți dar nu a fost ceea ce simt pentru Dylan . Am și incercat sa am o relație dar nu a mers eu nu îl iubeam și nici el ,nu cred . Nici nu ne vedeam doar vorbeam ... a fost prostia vârstei ...fetele știu ca nu am avut niciun iubit pentru ca ăla chiar nu a fost iubit ....aveam 13 ani ...și mna....toate fetele aveau și am zis sa încerc și eu . Eu nu sunt ca restul dar atunci eram mica ...
Dylan este diferit de toți ceilalți băieți, se vede ca prin patul lui au trecut multe femei și are experienta în "domeniul" ăsta dar totuși el nu ma preseaza. Îmi place tot la el ,absolut tot .

Un ciocanit în usa ma trezește din visat .
-Intra !încă eram puțin abătuta ...
-Hei ,Emm ce faci? Mia nu o sa ma lase niciodată sa am un moment de liniște ....
-Găteam....ce puteam sa fac ?o intreb eu sarcastica
-Vad ca te simți bine în vacanta asta ...
-Da ,îmi place ,îmi place aici .spun puțin emoționată .
-Știu ca iti place aici dar cred ca iti place și cu cine împarti camera ...spune și după începe sa rada
-Ha ha ha ...eu nu te-am întrebat ce ai făcut aseară . Oricum ai dreptate îmi place dar....
-Emma ,la tine mereu trebuie sa existe un "dar"? Trăiește clipa ,trăiește de parca ar putea sa fie ultima ta clipa ,zâmbește ,asculta ,vorbește ,bucura-te, de tot ce te face fericita .spune Mia uitandu-se puțin încruntat...
-Adică de Dylan ?
-Da ,Emm,da bucura-te de Dylan ,bucura-te de fiecare secunda cu el ,de tot ce îți oferă el ,de tot ce inseamna el pentru tine . Nu îl pierde. Se vede ca este îndrăgostit ,se vede ca te iubește ,se uita la tine de parca ai fii ceva neprețuit ,de parca ai fii cel mai scump diamant dar el nu te poate avea . Emm ,băiatul ăsta o sa devina dependent de tine ...dacă nu a devenit ....
-Mia .....
-Da ?! Ce ai pățit ?
-Cred ca eu am devenit dependenta de el ....adică ...
-Emm,nu te forța ,înțeleg ce vrei sa spui ,chiar înțeleg. I-ai spus ce simți pentru el ?
-Nu ! Cum pot sa ii spun asta? Nu as putea sa accept un refuz ,asa ca mai bine nu îmi fac filme și trăiesc asa ,în realitatea mea ...
- Nu mai gândii asa . Ești prea pesimista . ....Offf... Ce o sa ma fac eu cu tine ?pentru mine este cel mai greu sa ma lupt cu mine ,cu tot ceea ce simt .
-Nu faci nimic cu mine. Ma lasi exact asa cum sunt . În plus Dylan .....Dylan vreau sa fie universul meu dar îmi este frica .spun trista și ma uit în gol...
-Emm,ceea ce s-a întâmplat atunci nu se mai întâmpla. Emm,tot ce contează este ceea ce îți dorești . Sunt sigura ca și el vrea ca tu sa fii universul lui.
-Ce m-as face eu fără tine ?o intreb și ea începe sa rada dar eu am lacrimi în ochi dar nu vreau sa le dau drumul , nu mai vreau sa plâng
-Ai face multe dar cred ca ar și murii multi oameni.acum începem amândouă sa râdeam dar la mine nu este rasul meu ,este un ras forțat.
-Mia ,nu înțelegi ! Mia , eu pentru el as vrea sa ma schimb ....
-Emm, nu trebuie sa te schimbi pentru el...
-Știu ,Mia cine ma place ,ma place asa cum sunt ,asta spun mereu ,asta gândesc și acum dar sunt dispusa sa schimb anumite lucruri la mine...
-Ca de exemplu ?!Mia pare foarte uimita ...
-Sa nu îmi mai fie frica ca i s-ar putea întâmpla ceva ,sa ma bucur de momentele cu el ,sa arat în sfârșit cuiva ca iubesc, ca nu sunt o persoana rece ,adică sunt dar nu o sa fiu cu el . Nu vreau sa-l pierd .asta am spus-o mai încet ,îmi este puțin rușine ...
-Asa te vreau ! O sa vezi ca nu ai luat o decizie rea ,din contra este cea mai buna decizie din viata ta .

După vreo doua ore în care am ras și am mâncat toate prostiile posibile ,intra băieții și ne iau pe sus . Mia tipa la Derek iar eu la Dylan . Sunt foarte porniți pe noi dar noi nu am facut nimic sau cred ca am făcut .... Dylan ma tine foarte grijuliu de parca sunt făcută din porțelan . Sper sa fie mereu asa ,sper sa nu ne dezamăgim unul pe altul . Când ma gândesc ca totul a început de la cursa aia ....

Iubirea Cursei // Wattys2018//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum