Perspectiva Emmei
Dupa ce Dylan m-a lăsat la școală ,eu m-am grăbit ca sa intru la curs . Intru în sala și ma bucur ca nu am întârziat . Am pierdut câteva ore destul de importante anul acesta dar le voi recupera .
Ma îndrept spre banca mea dar observ ca este ocupata de un băiat pe care nu îl cunosc asa ca ma așez în spatele acelui băiat la distanta de doua bănci . Ma cam enervează ca mi-a luat banca dar asta este ,nu am de gând sa fac un scandal din chestia asta ...
Înainte sa îmi deschid cartea de management , telefonul îmi distrage atenția . Când îl scot din geanta observ ca am primit un mesaj ..." -Te aștept la prânz la masa sau vrei altceva ....
Îmi trimite Dylan mesaj.
- O cursa ? Înainte de marea petrecere mie mi-ar prinde bine o cursa .tastez eu repede
-Eu speram altceva dar merge și o cursa ....
-Tu parca aveai multe ședințe azi ....ii răspund eu repede
-Și acum sunt într-o ședință dar tu ești mai importanta . Dacă ai știi ce gânduri am in legătură cu tine nu ai mai sta nicio secunda la școală ,ai alerga pana aici .....
-Sa îmi spui ce vrei sa fac...sa îți dau Block sau sa ma mut de la tine ?îl tachinez eu puțin
-Niciuna ! Gata ,stau cuminte ....Ce rea ești......"Nu am mai apucat sa ii răspund deoarece profesoara a intrat în clasa și nu am chef de o vizita pana la director sau de o teorie de a ei.
Stau cuminte și ascult ce spune profesoara. Pare interesant chiar îmi place managementul.-Deci, vrea cineva sa reproducă ce este schițat aici? întreabă profesoara arătând spre tabla.
-Eu! ma trezesc eu cu mana pe sus
-Bun, hai la tabla.Ma ridic și merg destul de temătoare și nesigura. Ajung la tabla și aud fluierături. Nu ma întorc, chiar dacă este vorba despre mine, as părea o ușuratică și sincera sa fiu nici nu ma intreseaza .
Încep sa schițez cele scrise la tabla iar fluierăturile nu au încetat nicio secunda chiar dacă profesoara a țipat de câteva ori la idiotul ăsta.
După ce am terminat schița m-am întors cu fata la clasa iar acel băiat se oprește din fluierat dar începe sa aplaude...-Și buna și deșteaptă . Ma întreb cum este la pat ...spune el zâmbitor și managaidu-si urma de barba
Când l-am auzit îmi venea sa ii dau cu, ceva în cap dar totuși nu trebuie sa ma pun la mintea lui și sa ii dau satisfacție ...
Ma duc în banca mea și el se întoarce la mine și îmi face cu ochiul . Nu l-am băgat în seama ,nu îmi pasa de el și de fanteziile lui .
Ma uit la ceas și observ ca mai este jumătate din ora iar eu îmi concentrez toată atenția pe ceea ce zicea profa. Din neatentie îmi dau telefonul pe jos și ma aplec după el ,îl ridic iar când sa ma întorc simt doua mâini puternice cum ma prind de spate.-Sa știi , ca priveliștea asta merita toți banii .aud vocea băiatului ala .....
Ma întorc brusc și ii trag o palma care l-a făcut sa se dezechilibreze și sa cada de pe scaun . Sunt sigura ca nu stătea prea bine pe scaun deoarece nu aveam eu atâta putere încât să-l fac sa cada de pe scaun. Ma abțin foarte greu din a rade de el dar restul clasei nu prea...
El se ridica nervos, mai să-mi dea o palma dar se calmeaza și se uita pătrunzător la mine.
CITEȘTI
Iubirea Cursei // Wattys2018//
Romansa"Îmi era greu sa iubesc și sa ma las sa fiu iubit, dar a apărut ea , fata care mi-a schimbat orice perspectiva a vieții...... - Ajută-mă sa te țin lângă mine .ii șoptesc după care o sarut pentru o secunda - Nu am cum sa fac asta...eu nu pot sa fac...