Milé prekvapenie

29 4 0
                                    

Keď dojdeme na družstvo hneď ako zajdeme za roh počuť Stargalu - moju najobľúbenejšiu kobylu ako nadšene erdží a ja jej dám kocku cukru ( ktorú vždy nosím preistotu vo vrecku ) aby sa upokojila.

Keď sa všeci poschádzame klubovni pri radiátore, Kika začne rozdeľovať kone. Síce vždy žobroním aby mi dala Stargalu, vždy mi povie, že si mám vziať Maňu, lebo Stargalu by som vraj neudržala.

Keď majú všedci porozdeľované kone ideme si ich chytiť. A ako vždy, musia mi zobrať všetky pekné ohlávky a vodítka a mne zostane len to staré. Vezmem si ho a idem si ju chytiť. Mám smolu, že je leto, lebo kone sú na lúke a ja mám zase "najuprchavejšiu" kobylu. Skôr ako sa priblížim, oddtrhnem trs trávy aby som mala "návnadu" a idem ku nej keď som od nej 5 metrov zdvihne hlavu a ja sa modlím aby si všimla trs trávy v mojej ruke.

Chvíľu len tak stojíme a pozeráme sa na seba a potom Maňa našťastie príde ku mne. Dám jej oňuchať ohlávku a potom jej dám ten trs trávy. Vezme si ho a ja jej nasadím ohlávku. A vtom si uvedomím, že som práve chytila Maňu na 1. krát! Usmejem sa na ňu a potiahnem vodítkom. V mihu sekundy sa pohne a ja spravím to isté. O 2 minúty sme pri našej "klubovni" (v skutočnosti je to maringotka). Priviažem ju o kovový výčlenok a idem po čistenie.

Prinesiem krabicu plnú čistenia a vyberiem kovové žbilko a prejdem po zablatenej srsti. Keď som hotová pokračujem ostatnými činnosťami.

*******

Dopletiem posledný copík a odložím čistenie. Idem po dečku a sedlo. Prehodím dečku vytiahnem jej ju na kohútik a preho9dím sedlo. Keď pripnem podbrušák bežím si po uzdečku a stretnem Kiku a tak sa jej spýtam: "Čo budem dnes robiť?" a ona mi odpivie "Skúsiš si pocválať"

Skoro som vyskočila z kože. Skoro som sa zabudla spýtať akú uzdečku si mám vziať. Nauzdila som Maňu a šla som za ostatnými do jazdiarne.

Môj kôň a jaWhere stories live. Discover now