Prvý deň v škole

3 1 0
                                    

Zobudila som sa. Pozrela som sa na hodinky bolo šesť hodín. Vstala som a prezliekla som sa a išla som sa naraňajkovať. Unyla som si zuby a učesla som si vlasy. To mi trvá najdlhšie, pretože ak sa niekto s metrovými  vlasami učeše za menej ako päť minút tak ja som kráľovná Alžbeta.

Zobudila sa aj mamina a išla sa najesť. Ani si ma nevšimla a tak som sa ďalej česala. Spravila som si vysoký cop a zbalila si tašku. Aj brat sa zobudil ale ja som bola skôr tak som išla do školy na nultú hodinu. Veď s barla mi sa mi rýchlo chodiť nebude dať

Obula som si topánku a obliekla mikinu. Pozdravila som sa a odyšla. O 5 minút som vyšla z bytovky a o pól hodiny som už sedela v lavici v škole. Zazvonilo na koniec nultej hodiny a do školy sa začali hrnúť deti. Onedlho prišli aj moji starý aj nový spolužiaci.

"BFF?" ozvalo sa zborovo za mnou a ja som hneď vedela, že to sú Soňa, Táňa a Alžbetka. To sú moje BFF od 2. triedy. V prvej to boli len baby ktoré som nepoznala. Z úsmevom som sa oto'ila a poždravila -ako je naším zvykom- "BFF"  a všetky sme sa začali smiať. táňa si sadla so mnou a Alžbetka so Soňou za nas. Veďhádam by si nesadli pred nás keď Soňa meria toľko koľko moja mamina.

Začali sme sa rozprávať, že čo máme nové. Táňa má Sweety a longboard, Soňa nové akvárko a ELS-y. Jahodový, lesné ovocie kokos a čučoriedka a Alžbetka má tieš psa-zlatého retrívera ktorý sa volá Charlie a ja som vyvalila na nich úplné novinky. "No ja mám mačiatk....." "Čooo?" vychrilili na mňa a zasypali ma množstvom otázok.
"Nie... Našla som ho... Vo Veličnej. A dosť! Už ani nestíham odpovedať. To preberieme neskôr." Povedala som a usmiala sa na ne. No a už asi nič. Ooo počkať ešte som zabudla.........

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 16, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Môj kôň a jaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora