Ráno sa zobudím o 6:30. Nepočujem klepkať a tak sa opatrne pozriem von. "Yes!" zakričím v duchu. Idem si spraviť raňajky. Spravím aj bratovy ale do termosky, lebo ak ho nezobudím vstane okolo 8:30 a nechce sa mi ho robiť 2-krát. A najlepšie je čerstvé.
Keď bolo hotové odkrojila som si z vianočky a sadla som si za stôl. "Ale nie! Zase som zabudla na granulky!" prehltnem kúsok vianočky ktorý som si dala do úst a bežala som jej ich namočiť.
Zagumičkovala som sáčok a zase som pokračovala v raňajkovaní. O pól 8 sa prišla pozrieť aj Sweety, že čo je s jej granulkami a ja som ju len pohladkala a povedala som jej "pôjdeme najprv na vychádzku." Trocha sklamane na mňa pozrela a ja som jej nasadila vodítko. Vyšli sme z ružovej bytovky a videli sme východ slnka. Poviem si " konečne je pekný letný deň. Tak predsa len budú tie letné prázdniny ako má byť. S úsmevom poskakujem a Sweety ide poslušne za mnou.
O 45 minút sme sa vrátili a už iba 15 minut aby sa mohla Sweety najesť tak sme sa chvíľu hrali. 5 minut si pospala a išla papať. Asi bola veľmi hladná, keď to zhltala za 10 minút.
Zobudil sa brat a ja som mu preliala kakao a podala som mu ho. A ako keby bol ja neviem čo spýtal sa "A to mieniš robiť kakao aj mne každý druhý deň?" Ja som na ňho len tak čumela a povedala som mu "Buď rád, že ti ho robím." "No dobre." odpovie mi "sorry." "Dobre odpúšťam ti" a podala som mu kúsom vianočky natretý Nuttelou.
Zašli sme do obývačky a ja som myslela vopred a skryla som dialkové aby ho nenašiel. Dobehnem do obývačky 1. a vyberiem diaľkové z mojej skrýše tak, aby ju nevidel a pustím môj oblúbený seriál ZOO. Brat len zastoná a prisadne si.
Dopozerali sme a vipla som telku. Akurát sa Sweety zobudila. Pribehla ku mne a to bol znak,že sa chce hrať. Tak sme sa do obeda spolu hrali.
Prišli sme ku stolu, ja som dala namočiť granulky a sadla som si s Andym za stôl. Mamina nám popodávala taniere a ocino nám naložil polievku. Som rada, že ocino je aspoň cez víkendy doma. Je policajt a síce má prácu blýzko domu a nechodí na nočné a ani nijaké zásahy, tak je doma málo. Podala som mu tanier a on mi naložil dospelácku porciu polievky. Keby to bola iná polievka, tak riedne frflem ale je to fazuľová z kúskami párok. Moja obľúbená.
*******
Keď sme dojedli, dala som jesť aj Sweety a ja som si zatiaľ oddýchla. Keď dojedla, išla som je vyvenčiť. Prešli sme 2-krát obyšli sídlisko vrátili sme sa domov. Hneď ako vôjdem do dverí mamina mi oznámila, že mi ide o 20 minút autobus na kone. Usmejem sa, utriem Sweety labky, vyzlečiem si mikinu a vyzujem sa. Keď som hotová, idem si zbaliť veci ktoré mi mamina akurát vyžehlila. Rozlúčim sa idem na zastávku.
Akurát mi došiel autobus. Nastúpila som a odvezla som až vna zastávke pri družstve Revišné.
YOU ARE READING
Môj kôň a ja
AdventureBude to o dievčati menom Nika. Nika je len normálne dievča z mesta. Lenže vtom nastane v jej živote zvrat...