Ale no taaak

11 2 0
                                    

"ALE NO TAAAAK" to boli moje prvé slová keď som vstala a počula klepkať kvapky o parapet. "Ja sa z toho dažďa asi zbláznim. Už je to tretí deň a je leto a nie jeseň.

Pozriem sa na hodinky - 7:05. Zdvihnem sa a idem sa prezliecť. V tom započujem kňučanie, obzrela som sa a bola to Sweety. "Joj úplne som zabudla na teba. Prepaaač musím si zvyknúť na to že si tu..." s týmito slovami som odišla do kuchyne namočiť granulky. Sweety má len mesiac a zúbky by nerozhrýzli nenamočenú granulku. Vrátila som sa a prezliekla. Keď som bola hotová išla som zo Sweety na prechádzku. Zase som nám obliekla pršiplášte a išli sme von.

Prešli sme okolo sídliska a išli sme dnu. Dala som jej granulky a ja som si dala kakao a makovník lenže s kakaom. Dojedli sme skoro narovnako. Prišiel brat a ja som mu ukázala chrbát hneď ako sa chcel spýtať na kakao. Sweety ako keby nám rozumela na začala váľať na chrbáte a vtipne sa usmievať. Mi sme si to všimli a začali sme sa na plné hrdlo smiať. Zrazu sme zistili, že sa zobudili rodičia.

Išla som sa učesať a pozrela som si telku a popri tom som sa hrala zo Sweety. Ani som sa nenazdala a bol obed. Mali sme kurací vívar - mmmm - a kurča z ryžou - tieš mmmm - a tak som mala obed v sebe za 10 minút.😁 Ani som sa nenazdala a bolo 16:30 a tak sme šli von zase nastúpili na scénu pršilášte. Išli sme von a zistila som...... ( minúta ticha )

Prestalo pršaaaať

Ja som bola celá bez seba. Skoro som zvýskla. Fakt prestlo pršať!!!!!! Aj Sweety bola celá bez seba, že už nemusí nosiť ten pršiplášť a ja môžem ísť jazdiť!!!!!

Vrátili sme sa z prechádzky a oznámila som túto úžasnú novinku celej rodine.

Nielen ja a Sweety sa z toho tešili. A nakoniec to bol celkom pekný deň. Išli sme večerať. Mali sme perkel od babky. Mňam😝
Už som sa len osprchovala a išla spať.

Môj kôň a jaWhere stories live. Discover now