Miesto činu

5 2 0
                                    

Ráno sa zobudím a hneď si nájdem správu. Bola to Kika. Dnes kone nie sú. Smutne sa poberiem do kuchyne, kde už sedí mamina. "Kone nie sú, však?" spýta sa ma mamina. "Ako si to vedela?" opetujem jej otázku. "Smutná tvár." odpovie. "Viš čo? Dnes by sme sa mohli ísť s ocinom pozrieť na to miesto kde si našla Fúzika." Áno Fúzik. Nazvala som ho tak. "No dobre a Andy pôjde kde? Veď ten ide na Adamovu oslavu." "Jáj" odpoviem.

Dám si mliko s cereáliami a mamina rožok. Jem lyžicu po lyžici a ani som si nevšimla kedy, ale dávala som si do úst prázdnu lyžicu. Prestanem s tým a idem sa prezlicť. Oblečiem si legíny a zelené tričko. Idem si umyť zuby a stretnem ocina. "Dobré ráno " pozdravím ho. "Doré ráno" pozdravý sa mi naspäť.

Doumývam si zuby a vyjdem z kúpelky. tam už stojí obelečená a učesaná mamina. "To ako si stihla!?" nechápavo sa na ňu pozriem. "Bola si 10 minút v kúpelke. Tak som to využila." usmeje sa a vôde do kúpelky na miesto, kde som predtým stála ja. Vôjdem do izby kde ako vždy hrá frolball brat a idem si po kefu na vlasy. Vyčešem si vysoký cop a idem si obuť tenisky. Dám si šiltovku a zapnem Fúzika na vodítko ktoré je pôvodne Sweety. Ale tá vie chodiť aj bez vodítka a mačky má celkom rada. Nastúpime do auta. Chvíľu sme museli čakať na ocina, lebo išiel zašikovať Andyho na oslavu. Konečne vyrazíme.

Po 5 minútach cesty sme dorazili na miesto. Vystúpilu sme s auta a prešli sme okolo pár domov a vtom som vykríkla: "Tu je to!" ukázala som na ten pekný zelený dom. Mamina ocinovy niečo šepkala a naopak. Navzájom si prikyvovali a ja som si ich skoro nevšímala. Vošli sme dnu a ukázala som im krík kde som ho vytiahla. Rodičie sa tu poobzerali a pobrali sme sa domov. Ja som šla vopred a keď som sa obzrela mamina s ocinom stále stáli pred domom. V tom som začula hlas "Nika!" obzrela som sa a usmiala. Bol to spolužiak Mišo. Mala som ho rada. A nebol ani škaredý.😏
Zamávala som mu a podišla som k nemu. sweety ako vždy sa mi zavesila na nohu. Došuchtala som sa k nemu a zvesila som si Sweety z nohy.

"Čau čo ty tu?" spýtal sa ma. "Ále, našla som toto mačiatko Fúzika, tak som bola rodičom ukázať kde."odpovedala som mu. "Aha...." usmeje sa na mňa a ja hneď viem, že mu to mám vysvetliť. "Išla som od koní s tým, že idem za babkou. V tom som si všimla pohyb. Taký ako som vydela minulý týždeň keď sme išli na babkinu oslavu narodiek, tak som sa tam išla pozrieť. Prišla som ku kríku a vytiahla som kúsok rezňa čo som mala na desiatu a nalákala som ho. Nevedela som čo to je ale keď som vedela, že je to živé tak som zakročila. Vyšlo od tiaľ mačiatko a ja som s ním šla ku veterinárke a späť a prišla po mňa mamina." zadychčane som dopovedala. S otvorenými ústami na mňa čumel. Potom mi povedal: "To bolo SUPER! " No ja som sa len skromne usmiala a v tom prišli aj rodičia. "Tak čáu!" zakričím a zamávam mu. On spravý to isté a odídem.

Môj kôň a jaWhere stories live. Discover now