Zobudím sa teraz celkom normálne tak sa poteším, že sa moja "nočná mora " skončila, ale moje oči po pohľade von oknom tvrdili opak. Zrúknem tak, že sa zobudí brat. Zamračil sa "ticho ja chcem spať!"
Otočí sa a ja len na jeho chrbát vystrúham grimasu. Idem do kuchyne a spravím si kakao. Trvá mi to trochu dlhšie, veď mám alergiu na mlieko. Tak si spravím sójové. O asi 5 minút som hotová. Spravím aj bratovy, lebo ako ho poznám príde tesne po mne a potom bude do mňa kričať, že prečo som nespravila aj jemu.O 5 minút sa došuchce môj brat a ja mu s priblblím povýšeneckúm úsmevom podám kakao. Ideme k telke a ako vždy mi vezme dialkové. Je víkend to znamená, že sú tie detské rozprávky. Takže mi nezostáva nič iné ako pozerať s ním.
Konečne sa naskytla príležitosť zobrať mu dialkové a v to sa otvoria dvere rodičovskej spálne. "Dobre ráno" povieme s bratom jednohlasne. "Dobre ráno" pozdravý sa mamina. "Raňajkovali ste už keď ste už pri telke?" "áno" povedala som tesne pred bratom.
Išla som ku kamoške ktorá ide na dovolenku a ja jej idem postrážiť psa. Volá sa Sweety a je to nemecký trpasličí šic. Je strašne zlatá. Ale kone sú nadovšetko. Ale teraz vôbec jazdenie nie je a aj keby bolo, mamina by ma nikdy nepustila.
*******Je už večer a ja musím ísť zo Sweety von. Oblečiem jej aj sebe pršiplášť a ideme. Moc dlho sme neboli. A to sa mi vypomstilo. Vycikala sa na dlášku. No utrela som to a bolo dobre. O niečo neskôr po večeri - večera bola rožok s nátierkou a Sweety granulky - a išli sme spať.
YOU ARE READING
Môj kôň a ja
AdventureBude to o dievčati menom Nika. Nika je len normálne dievča z mesta. Lenže vtom nastane v jej živote zvrat...